• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

@Passaatje Het corona virus heeft bij mij teveel roet in het eten gegooid...
Het leggen van de nieuwe vloer heeft 2 dagen langer geduurd als gepland, niet 2 tegelaars, maar maar 1...

Suc6 met je duplo, kom je er een beetje uit? :innocent:
 
A.s zaterdag een Suzuki Swift Sport op de planning staan voor een interieur reiniging.

IMG-20200416-WA0009.jpg
 
Deze is gewrapt. Ik denk niet dat iemand zo zot zal zijn om z’n wagen zo te laten spuiten

Misschien ben ik wel heel gek... Ik weet niet hoe heftig dit 'in real life' uitpakt, maar ik vind het prachtig. Vroegah had Nissan ook wat modellen met een mica lak (Primera in donkergroen en Micra in oranje?) waar je onder bepaalde hoeken ook heel andere kleuren in zag en die ik al heel mooi vond. (En niet te vergeten bijvoorbeeld Midnight Purple zoals op de Skyline is geleverd - niet in Nederland uiteraard - iets minder heftig maar ook heel mooi).
Nooit gehad, maar ik vind het wel heel mooi. Zeker nu ik me met detailing bezighoudt, vind ik sprekende kleuren steeds mooier en zie ik steeds minder graag saaie kleuren.
 
@M3fan - Helaas nog niet, maar daar maak ik mij geen zorgen over. Over de eigenaar zit ik meer in, want die ligt met de bekende symptomen al een tijdje plat. :worried:

Ik "ken" de beste man alleen van een leuk gesprek, maar hoop wel dat hij en zijn gezin hier goed doorheen komen. (Die detail kan mij uiteraard gestolen worden)
 
Dit weekend of maandag beginnen met een volledige detail van mijn eigen auto, nadat ik zo nu en dan al wat kleine defecten had aangepakt.
Daarnaast benaderd door een familielid voor hun zilvergrijse A45, voorzien van AMG pakket met subtiele rode details. De kleur lijkt me fijn om als beginner aan te werken. Zit geen tijdsdruk achter en of het polijsten wordt of wassen en waxen is nog niet besproken.. In ieder geval zin in!
 
  • Leuk
Reactions: Passaatje
Wanneer het weer en tijd het toelaat zal ik aankomend weekend mijn eigen auto een volledige detail geven. Hij is er hard aan toe. Qua lak niet de lak waar je het meeste eer van je werk krijgt, hij is namelijk wit...
 
  • Leuk
Reactions: Passaatje