• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Binnenkort waarschijnlijk voor het eerst voor 'echt' geld een detailklus :D Via, via is er mij gevraagd of ik deze BMW (1-serie?) wil wassen, kleien, polijsten en waxen. Ik heb de auto nog niet gezien in het echt, dus dat moet eerst maar even voordat ik een prijs ga bepalen (op basis van uren en producten) en de klus ga aannemen. Geen idee wat ik zou moeten vragen :p Ben benieuwd!:blush:

WhatsApp Image 2020-05-24 at 15.02.26.jpeg
 
Hopelijk blijf je uit het vizier van de ijverige diender...de regels hieromtrent zijn nogal stipt. Jammer voor het aanzicht maar wel logisch ergens, voor evt. overtredingen of ANPR signalering willen ze het kenteken duidelijk zichtbaar...ik duim voor je.
 
Zo Martin, alle werkzaamheden betreffende de nieuwe dakkapel zijn klaar? Ja zeker.
Maar wat doen die steigerdelen dan op je pad? Ach we besloten om ook gelijk maar het buiten schilderwerk aan te pakken.
Had je nog vrij dan? Nee, maar nog even een weekje extra genomen.
Dus deze keer geen auto's om te po..., zeg wat doet die onbekende Ibiza daar op de oprit? Ehhh, ikke, ehh, tsja, ik weet niet .... ;)

IMG_20200525_131102_817.jpg
 
@LAWRENCIO_XD Informeer goed wat men verwacht. Zoals polijsten of lakcorrectie. Dat maakt een wezenlijk verschil.

Ik heb al even kort contact gehad, maar ze vinden het vooral jammer dat de auto zoveel waskrassen heeft van de krasstraat. Alle diepe krassen (heb ik nog niet gezien) hoeven er voor hun niet uit. Dus ik zit zelf te denken aan een 1-staps om zoveel mogelijk alle waskrassen te corrigeren, en dan laten we de diepere krassen voor wat het is. Maar goed, dat zal ik dus nog overleggen.

Ik zit zelf te denken aan 30-50 euro onkostenvergoeding + 7,5-10 euro uurloon :p
 
Ik ga maandag een begin maken aan de Mercedes C Cabrio van mijn schoonouders.
Ik dacht voor het dak aan VP Carpet Cleaner + Extractor en daarna Gyeon Fabric Coat, tips zijn welkom.

De 303 Fabric Guard is goedkoper, dus als die ook goed is, kan ik die misschien gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Ik ga maandag een begin maken aan de Mercedes C Cabrio van mijn schoonouders.
Ik dacht voor het dak aan VP Carpet Cleaner + Extractor en daarna Gyeon Fabric Coat, tips zijn welkom.

De 303 Fabric Guard is goedkoper, dus als die ook goed is, kan ik die misschien gebruiken.

De 303 is erg goed vind ik zelf. De Gyeon Fabric heb ik nog niet geprobeerd, mede omdat deze wel wat prijziger is.

 
  • Leuk
Reactions: Nick1407