• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Respect Nick!

Bij mij staat hopelijk binnenkort een Saab 95 uit 2004 op de planning.

En over drie weken een Nissan Pathfinder, kijk er nu al tegen op.. Alhoewel een vrachtwagen vele malen erger is..
 
Gister de auto van m`n buurman bekeken ( die over de C1tjes gaat die ik voor hem al doe ).

En mag binnenkort z`n Porsche gaan doen , alleen nog ff een datumpje prikken:party: :party: :party: :cool:
 
de V70 T5 wordt normaal gezien komende week,
ook staat er nog een Toyota Avensis D4d Station (zilver) en een zwarte nissan X-trail op het programma...
 
Maandag de witte MB E200 uit 1983 van een goede collega-maat van me!!
 
De 106 Rallye, ZWAAAAAR onder handen nemen, 2 dagen trek ik er voor uit...
Deze week, zal ie wel weer blij zijn als hij volgende week maandag terug komt uit Kroatië!
 
Staat alweer in de schuur hier :
En in de andere schuur staat er ook al weer wat:party: :
RST-Smurf zei:
En mag binnenkort z`n Porsche gaan doen , alleen nog ff een datumpje prikken:party: :party: :party: :cool:


Gaat om deze bak:party: :

DSCN3851.jpg
 
Prachtige A3!

Even patsen: binnenkort een RS6+ van m'n neef! Nog geen datum geprikt i.v.m. mijn weekend klussen voor het bedrijf. Wagen ziet er zeer goed uit, wel her en der wat swirls. Twee vlekken op het dak en krasje op de kap. En als kado van de dealer: wax op de trims en een prachtig cockpitspray interieur. Elke bocht die je neemt glij je uit de Recaro's. Paulus krijgt eindelijk na 15 jaar eigen auto's detailen (eerst die van m'n pa toen m'n eigen) wat andere auto's!
 
Maandag 16 - 18 augustus een aantal achter elkaar voor Full Detail (zowel binnen als buiten):

2x Astra F ('94)
2x Astra G ('99 + '00)
1x Astra H GTC ('06)

Moeten 19 augustus alle 5 klaar zijn ivm weekend evenement...