• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Hopelijk morgen nog een beetje wat aan mijn eigen auto doen...
maar aan dit weer te zien word dat dus NIKS....

en dan donderdag NiekGTI zijn auto onder handen nemen..
en zaterdag en zondag met Bin 3 auto's doen :O
en dan ook tusen door nog 5 dagen werken =D lekkkerrr druk :D:D
 
zondag een SPLINTERnieuwe Seat Ibiza ST 1.2 Ecomotive in Track-grey zijn eerste beurtje geven.
Plakresten van de beschermings-stickers zitten er nog op, aldus de eigenaar :)
 
Binnenkort de zilvergrijze Peugeot 307 van mijn zus maar eens aanpakken.
Ze had op vakantie even een bochtje te krap langs een struik genomen en er zitten op het rechterachterportier en achterkant een aantal strepen.
Eens kijken wat er nog van te maken valt. De krassen zijn niet echt te voelen en met een natte vinger grotendeels 'onzichtbaar' te maken.
 
een duits paardje :)^

2ce2rrc.jpg



1snzi9.jpg
 
Voor zaterdag de 18e staat er een Suzuki Grand Vitara op het programma.

Staat van de lak...

Deze is van een medewerker van Care. Ik ga zijn auto doen, hij gaat mijn schade aan de 206 verhelpen. Mooie deal dacht ik zo :ja
 
donderdag een DAF 85 CF....
1 dag om hem zo strak mogelijk te maken (cabine buitenzijde...)
De wagen gaat vrijdag gebruikt worden als trouwauto :ja
 
Beste klus !

Deze week maar eens de bedrijfswagen (Megane II) onder handen nemen (oa met de Aquartz).
 
alleen de cabine hè..!
mja, wel de rest ook helemaal wassen, banden ontvetten, trims ontvetten, ramen doen, bandjes dressen, trims dressen....
wordt n lange dag iig...
 
@Patrick,
Dezelfde auto als mn Pa heeft,
Toen deze laatst hier was voor het interieur heb ik met een handpadje voor de grap een testspot gemaakt.
Haalde toen een correctie van 90%
Dus ik verwacht geen strubbelinen(alhoewel de ene lak de andere niet is)
 
binnen kort 3 stuks doen
audi rs4 voor deze zoek ik eigenlijk iemand die hem wil doen in de regio rotterdam mag per pb
octavia rs
porsche 911
 
zuidwest10 zei:
@danny nais,wel foto's plaatsen eeh,1963:)^ ,nog met suicidedoors

Inderdaad met suicidedeurtjes:) De komende maanden moet de eigenaar, mijn collega, er nog wel wat kleine dingetjes aan restaureren, zoals een compleet origineel nieuw interieur. Pas als dat allemaal gedaan is gaan we het exterieur weer netjes maken.