• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

@tamer

De Fo'Show is een spraywax met echte carnauba erin. In principe zijn beide producten top, al geeft de Fo'Show een langere bescherming mijns inziens en vervangt prima een wax beurt.

De wet glaze sealant Is meer een tussendoor product voor het dat beetje extra glans en bescherming.

Doe eens gek, koop ze gewoon beide o_O
 
Haha @nicknameless :pze komen er beide, dat sws maar wil graag eerst even wat testen om vervolgens de volgende fles te kopen. Gebruikte tot nu toe de detailerspray van waxaddict maar die voegt niet veel toe wat bescherming heb ik het idee.
Ik zal even kijken welke ik als eerste zal aanschaffen;)
 
Quick Gloss is een goede detailspray alleen S&W is dat ook en dat is (zeker in grotere hoeveelheden) een stuk goedkoper aan te schaffen.
PB birdshitremover=vogelschijtverwijderaar...
 
Laatst bewerkt:
@Istnogferarie ,dat zal zeker kunnen (net als/vergelijkbaar met S&W) maar ik vind Waxaddict quickgloss daar te prijzig voor. PB birdshitremover vind ik een echt andere substantie welke een stuk "vetter" aanvoelt en ik heb het idee dat het die shit echt losweekt.
 
Op de site van cc stond volgens mij dat er een lichte Wax toevoeging zat bij de Quick gloss vandaar dat ik die aangeschaft had. Maar zoals ik eerder zei niets overtuig hierin. Het is idd te duur dan maar dat maakt niet uit, is leuk voor de verzameling.
Maar heeft de show Wax nu wel een geur of niet:p en de geur van de sealant?
 
Fo'Show heeft naar mijn weten ook geen geur. De applicatie manieren van de Fo'Show lijken op die van een detailer. Te gebruiken op een natte en droge auto.

Voor jou doeleinden kan ik in ieder geval de Fo'Show aanraden. Zoals gezegd, standtijd is behoorlijk goed voor een spraywax en de hydrofobische eigenschappen geweldig. Daarmee is het reinigen van vliegen ook makkelijker erna.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z en tamer
De Fo'Show is nagenoeg geurloos, de carnauba spray wax ruikt een beetje naar lavendel, interior detailer zoetig, de multi purpose dressing banaanachtig, de wet look wax sealant ruikt nergens naar evenals de glasreiniger

20160819_153146.jpg
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Zojuist een bericht gezien op FB.
Voor de waxclub members van Waxaddict komt er een speciale pot te koop. carbon pot nummer 31 met hand geschilderde deksel.
Wellicht leuk voor de mensen die nog een graphite zochten.

Weet niet of ik dit hier mag plaatsen.... zo niet mijn excusses.