• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Hij is er, de Waxaddict Vitreo Dutch Edition.


FB_IMG_1502968553822.jpg
 
@tamer - die droogdoek is geweldig, ik zweerde bij de Monello doeken, vanwege hun formaat (45x45). Echter deze doek droog ik m'n hele auto mee zonder hem uit te wringen, nawrijven doe ik wel met een kleinere doek om de auto gewoon nog eens na te lopen, maar hij is na 1 haal echt droog!
 
  • Leuk
Reactions: tamer en Ronniiie
@tamer

De Dutch Edition is helaas niet online te reserveren en te bestellen. Je kan em alleen aanschaffen op de SDD zelf.
Je moet er wel heel snel bij zijn aangezien slechts 24 potten beschikbaar zijn.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
de doeken komen van of in samenwerking met klin korea als ik instagram wat juist interpreteer
ik had al zo'n droogdoek aangeschaft via een andere shop in schotland, fantastische doek!
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Die dikke droogdoek is inderdaad een topper. Neemt echt gigantisch veel water op.
8e89463186fa9571ac9ecf25f89b4288.jpg


Vind die nieuwe gele ook geweldig moet ik zeggen. Ik vind ze TE goed voor het gebruik voor het interieur zeg maar en gebruik ze met een detail/spraywax. Die grijze zijn weer een stuk dikker dan die oranje en vind ik weer fijn om wax af te nemen.
 
Heb de droogdoek ook maar eens meebesteld (vooral omdat ik hem leuk uit vond zien...). Zal binnenkort even berichten hoe deze werkt vergeleken met de Gyeon Silk Dryer
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Dat is mooi! Valt ie sowieso niet tegen... Vind die Silk Dryer geweldig maar wou een tweede doek hebben voor als de andere in de was zit.
 
Bij één van de vorige bestelling een busje Hydrorim cadeau gekregen, waarvoor dank!

Mijn velgen netjes gepoetst, daarna daarmee behandeld. Nu na 500km ofzo merkte ik daar niets van bij het poetsen, velgen waren niet super vuil maar leek toch niet makkelijker te poetsen dan anders.

Nog iemand die deze ervaring deelt?
 
Bij één van de vorige bestelling een busje Hydrorim cadeau gekregen, waarvoor dank!

Mijn velgen netjes gepoetst, daarna daarmee behandeld. Nu na 500km ofzo merkte ik daar niets van bij het poetsen, velgen waren niet super vuil maar leek toch niet makkelijker te poetsen dan anders.

Nog iemand die deze ervaring deelt?

Er was recent een topic van iemand die ook de HydroRim had gebruikt, maar die vond het helemaal ruk. Alsof er niets gebeurde na gebruik.
 
Hier ook die ervaring, moment zelf bij het afspuiten lijkt het wel in orde, alleen na een week op de weg valt niets meer van te merken.

Nu laagje Bathe+, gaan wel zien of dit iets van bescherming bied op de velgen, zo niet komende weken velgen wax erop.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Ik vond m persoonlijk ook tegenvallen. Vooral tov de andere producten van waxaddict waar ik wel tevreden mee ben. Het geeft mij geen toegevoegde waarde als velgen wax. Kan ik volgens mij net zo goed een spray sealant achtig iets gebruiken.
 
Ja hier ook precies dezelfde ervaring met hydrorim. Wel makkelijk aan te brengen en af te nemen. Maar heb niet het idee dat er na een week nog een vorm van bescherming op zit.