• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Ja uiteraard laat ik weten hoe ze bevallen, helaas ben ik pas over 3 weekjes weer thuis van het werk... Misschien hebben jullie de Lustre en de Hydroglaze dan al kunnen proberen via CC ;) Ben benieuwd!
 
Zeer benieuwd.......

D3D462AB-54A8-42B0-B12D-C3DF72518E75.png
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Goede keuze @Manny4pacman

Verwerkt perfect bij lage(re) temperaturen tijdens de winter mocht je alsnog de behoefte hebben om een vers laagje wax aan te brengen.
Deze wax biedt voldoende bescherming om de auto door de wintermaanden heen te trekken.
 
twijfel ook om hem aan te schaffen. vorig jaar voor de winter hem nog eens netjes behandeld en de vitreo voldeed prima dus twijfeltwijfel
 
Is er al iets bekend wanneer Lustre en Hydroglaze binnenkomen? Wil eigenlijk een bestelling doen, maar zou deze producten graag meebestellen.

Edit: moet natuurlijk @Dibbuz en @Tim even taggen...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Vandaag de Hydro Glaze geprobeerd. Volgens de fles zou je na het wassen/spoelen het product op moeten spuiten en even z’n werk laten doen. Hierna drogen. Op mij komt het dus over als een drooghulp. Het drogen ging ook wel echt heel erg makkelijk, normaal loop ik na het drogen de auto altijd nog eens na met een doek en eventueel wat s&w of pindakaas, maar hij was direct droog en de lak zag er zeker netjes uit. Als drooghulp dus zeker goed, maar of het nou echt de beloofde glans een boost geeft?? Volgende wasbeurt de Lustre maar even proberen.

89094EED-987A-4C19-A7E8-F82C728EA29F.jpeg
FCA5BF91-1891-4FE6-9D37-5F1666626AE0.jpeg