• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Yes! Leuk, ik heb vandaag ook een bestelling gedaan (oke, een kleintjeo_O) dus ik hoop ook een sampletje te ontvangen! M'n vorige bestelling was voorzien van wat samples Vortex, dus als ik binnenkort m'n eigen auto aan ga pakken voor de winter ga ik deze zeker gebruiken! Ben benieuwd:cool:

On topic, van de week wat krassen weggewerkt op een E46 en deze na de behandeling van een laagje Subzero voorzien, wat een fijne wax is dat! Heel gemakkelijk dun aan te brengen en na curen (swipetest is een eitje) is hij heel makkelijk af te nemen en uit te buffen:)
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en Ronniiie
Lustre! Met deze kou goed laten curen, maar zeker een leuk product wat doet wat het moet.:grinning:

9A42BA95-D735-45D3-9D65-75EFDFF3955A.jpeg
F0888250-70C8-4137-B577-5A9C96C06082.jpeg
 
Grrr... Moet ik alweer bestellen. :p

Inmiddels heb ik met Waxaddict wel hetzelfde als met Poorboys: zie door de bomen het bos niet meer met QD+, QW, S+W en S+G.
Inmiddels heb je van Waxaddict dus ook:
-Fo Show Spraywax
-Quick Gloss
-Lustre Carnauba Spray
-MagicGlaze Wet Look Wax Sealant
-Hydroglaze
Wat gebruik je nou waarvoor???

Ik wil ze trouwens wel allemaal hebben... Fantastisch spul dat Waxaddict.
 
-Fo Show Spraywax (synthetische spraywax voor duurzaamheid)
-Quick Gloss (snelle quick detailer)
-Lustre Carnauba Spray (show spray met carnauba)
-MagicGlaze Wet Look Wax Sealant (andere lijn met volgens mij een wat mindere versie van Fo Show)
-Hydroglaze (Snelle spraybare coating zoals Wetcoat/Acquafobia)
 
Helder @Dibbuz ! Zijn dit trouwens of/of producten of kun je ze over elkaar gebruiken? Bijvoorbeeld Hydroglaze na het wassen, dan Lustre en dan Fo Show of moet je 1 kiezen en heeft meerdere over elkaar geen zin?
 
@Dibbuz ,

Klein vraagje over het product Pour on Wax. Zoals ik kan lezen vanuit de beschrijving moet je niet meer nadrogen na deze behandeling?

Zo echt wel ideaal in de wintermaanden zijn.

Thanks !
 
Zo zou het inderdaad moeten werken. Op de verpakking staat dan ook: No buffing!
 
Helder @Dibbuz ! Zijn dit trouwens of/of producten of kun je ze over elkaar gebruiken? Bijvoorbeeld Hydroglaze na het wassen, dan Lustre en dan Fo Show of moet je 1 kiezen en heeft meerdere over elkaar geen zin?
Ja dat kan zeker, ze adviseren voor meer duurzaamheid om na Lustre, Fo Show te gebruiken.
Alles kan je wel combineren maar of het dan nog nut heeft is een tweede :)
 
Lustre geeft ook niet echt bijzondere beading, dat is ook het uitgangspunt niet van het product. Daar gaat het echt om maximale warmte geven van het lakwerk.
Dat geeft Waxaddict zelf ook aan:
Lustre is designed purely for finish, if you want a spray wax with hydrophobic performance top up with our FoShow!
 
Ik heb een deel van de nieuwe producten ook besteld (Lustre, Hydroglaze en Pour on Wax). Zal binnenkort even proberen een reviewtje te geven.

Tevens de Detox besteld. Iemand hier ervaring mee?
 
Laatst bewerkt: