• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Jazeker! Die touchless is een mooi spulletje.
Auto netjes wassen, spoelen. Dan in bijvoorbeeld een gieter of een grote oliekan met warm water een mengsel aanmaken volgens de fles. (Voor een E91 BMW gebruik ik 10 liter)
Mengsel over de auto gieten, rustig werken, paneel voor paneel. Daarna al je zooi opruimen, teruglopen naar de auto, glimlachen over het resultaat en waar er af en toe nog een druppel water hangt neem je de auto even af.
Ik had echt geen LSP meer op de auto en nu toch al twee weken een leuke beading, sheeting en wat glans van de Touchless.
 
heb hem ook besteld tijdens de black friday

teven nog een fles pure shampoo en een fles fo show.

dacht bijna aan de laatste te beginnen... had ik er nog twee staan... :)

zijn er mensen die waxaddict volgen op instagram? anders Richard heeft weer foto van mij gedeeld :cool::cool::cool:
 
Hij zit erop! Misschien morgen wel wat beading:):)

1A6B9069-4E5F-48AF-A3AB-CF0CC9A24E9A.jpeg
 
Hij smeert heeeeeeel makkelijk, echt een klein likje op je pad is genoeg voor een flink paneel.
Heb hem heel dun aangebracht, had op sommige stukken auto de lamp nodig om te zien of er überhaupt wat wax zat:joy:

Zoals aangegeven eerst in cirkels en dan rechte banen, minuutje of vijf curen.
Ik heb gewoon een swipetest gedaan, daarna met de korte kant van de WA dual pile doek af genomen en uitgebuft met de lange kant.

Laat hem niet te lang zitten (bakje koffie :sweat:) want dan ben je het haasje en moet je flink poetsen om de laatste waas (wederom hoofdlamp werk) weg te krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah en RoyR
Bevalt super! Ik kan zonder uit te wringen de hele auto drogen.
Die van Gyeon schijnt ongeveer hetzelfde te zijn, maar die heb ik niet in mijn collectie.
 
heb een paar droogdoeken van gyeon voor de wederhelft haar auto maar geen enkele die me eigenlijk bevalt. dan eentje gekocht van klin korea via een detailingkoppel die ik volg op instagram en ook hetzelfde, heel de auto droog zonder enig probleem.
denk en hoop dat de waxaddict doeken dezelfde zullen zijn
 
@subarufreak geen enkele van Gyeon bevalt? Maar idd de waxaddict doeken zijn van klin en ik vermoed de doeken van Gyeon ook want deze zijn zo goed als hetzelfde.

Ik heb van CC vernomen dat de Silk Dryers en de Rapid XL niet uit dezelfde fabriek komen. Ik hoorde op de SDD juist van wél en ik vond de beide doeken al enorm op elkaar leken.

Maar... Dit is dus niet het geval. :)
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Meestal gaat het verzenden best rap hoor. Recentelijk een pakket (met een niet nader te noemen inhoud o_O) besteld. Vrijdag 8 december om 09:49 uur dáár de deur uitgegaan en het pakket stond zaterdag 9 december om 08:47 uur al in Brussel bij UPS.