• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Plekje vrij gemaakt in de vitrinekast.


20171230_131502.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die komt eraan @tembaco, vandaar briefje 'gereseveerd'. Gisteren deze besteld samen met @RoyR o_O

Op de gewone website / shop van Waxaddict staat ie niet meer, maar nog wel te verkrijgen voor Waxclub members maar aangezien ik geen lid ben.... Gisteren op de valreep nog besteld door Roy aangezien ie vanmorgen uitverkocht was.
 
Kan iemand mij uitleggen waar de Kudos naar ruikt ??
Ik kan het zelf niet echt plaatsen waar het naar ruikt, niet vies ofzo.
Vandaag even een paneeltje met Kudos behandeld om te proberen en vond het goed te doen ondanks het koude weer. Maar gelukkig had ik de mogelijkheid om het onderdak te doen.
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie en tembaco
@tembaco

De WA foam ruikt een beetje sinaasappel achtig, in ieder geval zoetig.

Snowfoam.
This Is No Ordinary Snow Foam! A unique luxury blend of gentle detergents and cosmetic grade surfactants that cover your car in a thick foam to help lift and remove traffic film prior to washing.

The extremely concentrated solution will dilute from 1:10 to 1:20+ parts of warm water.

For general pre wash use a weaker dilution, for tough grime, bugs, salt and tough deposits use


DIRECTIONS
Use a snow foam gun or lance.

Dilute 1:10 to 1:20 and fill the rest of the lance bottle with WARM water. The solution is concentrated and warm water will help to mix into a diluted solution. Shake gently to mix.

Spray onto the vehicle and leave foam to dwell for up to 5 minutes, then rinse well to leave an almost touchless wash.

Colour: Orange.
Scent: Fruity
Size: 500ml
pH: 7
Shelf Life: 12-36 Months
Storage: Do not store in direct sunlight. Store 5C-25C Ideally
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: tembaco
Heeft iemand hier ervaring met de feeder tyre conditioner? En evt met de fo show? Aan te bevelen of beter verder kijken?
 
Heeft iemand hier ervaring met de feeder tyre conditioner? En evt met de fo show? Aan te bevelen of beter verder kijken?
Recent gebruikt op mijn banden van de 207.
Zit er nu sinds zondag op. Banden zijn nog netjes zwart met een lichte glans.
Ondanks dat ik door de regen heb gereden.

Vandaag heb ik t product aangebracht op de banden van onze andere auto.

De foto was na het aanbrengen. En band was nog wat nat.

e7c54cbbfe4ce2c2ff56ec5718ab25dc.jpg
749aa78edf62e96ccd138499df856838.jpg
 
Waxaddict Feeder Tyre Conditioner aangebracht op 24 december 2017
20171224_105702.jpg


2 januari 2018
20180102_142525.jpg


7 januari 2018
20180107_141645.jpg


Voorheen was ik een fan van de Gyeon Tire en was dit m'n nummer 1 banden dressing, maar die heeft plaats gemaakt voor de Waxaddict.

De Fo'Show is top spul. Spraytje op een doek, over de lak wrijven en met een andere schone doek nawrijven.