• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Is deze nou duurder geworden ??

F601AE35-C9F7-486C-9A60-CCD85FF3D98C.png
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Rowen93,

Het zou een pure shampoo moeten zijn waar geen toevoegingen in zitten, echter vraag ik me af waardoor die "marmeren gloed" erin zit.

Als de flessen een tijdje hebben gestaan, ligt er op de bodem wat prut. Als ik de fles goed schud, lost het op om vervolgens weer neer te slaan op de bodem.
 
  • Leuk
Reactions: Rowen93
De gebruiksaanwijzing :

Spray onto fabrics and allow to dwell.
Spray onto plastic, leather and other surfaces and wipe away with a clean cloth.
Always test small areas first.

Google Translate :

Op textiel spuiten en laten staan.
Spuit op plastic, leer en andere oppervlakken en veeg weg met een schone doek.
Test altijd eerst kleine gebieden.

Het is een hele breed inzetbare interior detailer met een lekkere sterke geur. Laat een ontzettende matte look na en een geurtje die redelijk blijft hangen als je het ook op je dashboard gebruikt.
 
Ik gebruik m als interieur detailer en als geur spray. Als detailer inderdaad met een doek (al spray ik op de doek ipv direct op het interieur) en dan een paar sprays onder de stoelen en op de hoedenplank oor de geur.
 
De Vitreo ruikt idd erg lekker, Graphite ook. Ik gebruik deze detailerspray om het het kunststof in het interieur te onderhouden, na twee dagen ruik je er niets meer van. De volgende keer de matten en hoedenplank insprayen, wellicht blijft de geur dan langer “hangen”.

Een paar pufjes op de hemel boven je hoofd werkt ook erg fijn. Geur is inderdaad snel vertrokken maar je went er misschien ook snel aan. Af en toe ruik je het wel even als je instapt en daarna niet meer of als je je raam open draait/drukt.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Vandaag de kudos even op een paneeltje geprobeerd.
Ik had nog een kleine erfenis van een parkeerplaats op de zijkant van de auto, vandaag eindelijk tijd gehad om deze kras weg te halen met mijn nieuwe Rupes 75 mini.
Hierna even een laagje kudos aangebracht op het paneel om te proberen.
Ben er wel achter gekomen dat je het erg dun moet aanbrengen (voor het gevoel veel te dun) daarna 5 minuten later drogen bij ongeveer 10 graden buitentemperatuur

Ben best tevreden over deze wax. Als er binnenkort tijd is :eek: de hele auto er maar even mee doen.

Wat ik wel vreemd vind is dat de wax veel aangeboden wordt op het verkoop topic.
Iemand enig idee waarom ?


 
  • Leuk
Reactions: Wouter_BMW
@Jasper
Ik ben benieuwd naar de standtijd die je gaat halen met deze wax.
Heb zelf vandaag de wax ook nog eens aangebracht op het dak naast swissvax shield en monello ibrido ter vergelijking.
Heb nog niet de juiste manier gevonden om uit deze wax een goede standtijd te halen en sta dus ook op het punt om hem te verkopen.
Betekent niet dat degene die hem nu te koop heeft staan de pot om dezelfde reden weg wil doen.

mvg Marvin
 
Wat ik wel vreemd vind is dat de wax veel aangeboden wordt op het verkoop topic.
Iemand enig idee waarom ?

Ik verwacht dat er veel mensen zijn die gebruik hebben gemaakt van de actie van CC (Kudos + een WA spray, geen idee meer welke, voor €100,-) hebben gekocht, maar toch weer van de hand willen doen.
 
Wat ik wel vreemd vind is dat de wax veel aangeboden wordt op het verkoop topic.
Iemand enig idee waarom ?

Ik heb wel zo'n vermoeden....

Deze wax werd voor een "appel en een ei" verkocht door Waxaddict zelf tijdens de Black Friday actie en nu probeert men deze wax voor de hoofdprijs te verkopen.
 
  • Leuk
Reactions: RbL