• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Wel kopen, niet gewoon gebruiken en niet verkopen kan ook o_O

Alleen de samples gebruik ik niet (meer)
20180108_192043.jpg
 
  • Leuk
Reactions: @Jasper
Hier ook aardig wat waxjes in de kast staan.
Welke ik eens heb gebruikt? Vitreo, Edition 21 en de Vortex

Hier staan ze ook meer voor de show en heb.
40e0a4285f3eb039d5b0a383481bbcb4.jpg
d729885b6b21e96afe2e65ed3026b51a.jpg
 
Oh, ik ga ze wel gebruiken hoor, wees niet bang.
Maar ik heb beetje veel om ze allemaal in een jaar te gebruiken. Dan hadden ze net zo goed een standtijd van drie weken kunnen maken :joy:
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Jasper
Ik ben benieuwd naar de standtijd die je gaat halen met deze wax.
Heb zelf vandaag de wax ook nog eens aangebracht op het dak naast swissvax shield en monello ibrido ter vergelijking.
Heb nog niet de juiste manier gevonden om uit deze wax een goede standtijd te halen en sta dus ook op het punt om hem te verkopen.
In de regel heeft een waxaddict wax een goede standtijd ,zelfs de custom showwax valt niet tegen.
3 weken? Wat voor pre wash gebruik jij bv?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Oh, ik ga ze wel gebruiken hoor, wees niet bang.
Maar ik heb beetje veel om ze allemaal in een jaar te gebruiken. Dan hadden ze net zo goed een standtijd van drie weken kunnen maken :joy:

Onafhankelijk van de standtijd kan je toch gewoon elke week waxen? ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Wat ik wel vreemd vind is dat de wax veel aangeboden wordt op het verkoop topic.
Iemand enig idee waarom ?

Ik heb die van mij toevallig ook te koop staan.

Nadat ik wederom een keer ruzie had met een andere waxaddict wax op mijn lak en verhalen las dat die Kudos ook best een diva is qua verwerking heb ik besloten deze te verkopen. Zal vast aan mij liggen, maar ik heb bijvoorbeeld ook een Dodo Supernatural 2.0 staan en die krijg ik wel super makkelijk aangebracht en uitgepoetst. Die wax geeft wat mij betreft een minimaal net zo mooi resultaat als de Waxaddict waxen, maar bevalt me qua uitpoetsen gewoon veel beter.

Hoef er geen geheim van te maken, die van mij is bij CC gekocht voor 100 met gratis Hydroglaze. Staat nu ook weer voor 100, mensen bieden toch altijd minder dan je vraagt of willen hem gratis opgestuurd hebben, dus dan gaat ie zonder winst of verlies weg en is de koper wat goedkoper uit dan wanneer je hem nu nieuw koopt. Lijkt me voor iedereen een eerlijke deal.
 
Klopt, heb de Kudos niet geprobeerd. In dit geval was het de Subzero (was met 9 graden misschien ook eigenlijk te warm ervoor), maar heb ook met de Candygloss en Custom Showgloss al eens ruzie gehad.
 
Ik krijg er gewoon zin van om Vitreo te smeren komende week. Mooie plaatjes weer allemaal!
 
Klopt, heb de Kudos niet geprobeerd. In dit geval was het de Subzero (was met 9 graden misschien ook eigenlijk te warm ervoor), maar heb ook met de Candygloss en Custom Showgloss al eens ruzie gehad.
Bijzonder, ik heb echt niet heel veel wax-smeerervaring (eigenlijk heel weinig), maar de Subzero vond ik echt heerlijk om aan te brengen, zelfs in een verwarmde garage. Sowieso een erg fijne wax in mijn ogen.
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
ik gebruik nu al eventjes de vitreo, zeker de beste voor mezelf die ik heb gehad

eerst de dodo blue velvet
dan de monello ibrido
dan de autofinesse spirit (minste van allemaal tevreden van)
en nu al even de vitreo
bevalt me super
af en toe na de wasbeurt laagje fo show erover

ik heb ook de subzero gehad voor in de winter maar was voor mij overbodig, dan ook terug verkocht.
hoe zeer ik ook soms een collectie waxen zou willen, heb ik er nog de tijd, nog het budget voor
 
Vandaag eens in de weer geweest met de hydroglaze, prima spul maar wat is het toch met die spraykoppen? De nevel is zo dun en de spray waas zo breed dat er haast niet mee te mikken valt... ligt het aan mij of zijn die spray koppen gewoon bagger?
 
Verdraaien? Ik kan em met een soort schakelaartje aan en uit zetten. De spray kop verdraaien gaat echt niet. Net een spraykop uit elkaar gehaald. Is een geheel bij die van mij
 
Zou kunnen hoor, misschien een ander type kop. Die 'lock' zit op alle WA spuitkoppen. Maar misschien moet je hem eens goed schoonmaken of iets dergelijks, ik heb nog nooit problemen gehad met de koppen van WA.
 
En spoel je sprayers na gebruik na zodat er geen restproduct in opdroogt, ook hier geen problemen met Waxaddict spraykoppen!
 
[QUOTE="m@rio, post: 368449”]Voor Hydroaze kan je bijvoorbeeld ramen en velgen afdekken met een (oude) mf doek oid en het mikken kan dan minder nauwkeurig.[/QUOTE]

Kan je Hydroglaze niet gebruiken voor je velgen?
 
Laatst bewerkt: