• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Het is ietsjes moeilijker aan te brengen maar het product wat mij echt verwonderde is Future Armour. Ik heb dit op de stalen velgen met winter bandjes gespoten en bij de wissel zat het er nog steeds op.
 
Future armour op de lak van de auto vond ik ook indrukwekkend en relatief goedkoop. Misschien dat ik dat ook eens ga proberen op de wielen.
 
C O M I N G S O O N

Lustre & Hydroglaze.
1e : Een carnauba spray wax, geschikt voor glans, mat en vinyl.
2e : Een drooghulp spray sealant.
afc601_002940c2d90d4e7ca4fa15192340869d~mv2.jpg
afc601_84ef07d68cf44090a9ee5f57571eb98d~mv2.jpg


Jeey...
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS en RoyR
Wachten wachten en maar bestellen!! Ben erg benieuwd hoe en wat.
En er is ook een nieuwe Leather balm V2 en de pumpkin spice komt terug in de air freshner en snow foam iemand al hiermee ervaring kwa geur?
 
Die sampletjes 'pre-launch wax' die bij de SDD zijn uitgedeeld, is daar wat meer van bekend?
Heb deze vorige week aangebracht op mijn motorkap en ik vond het eigenlijk geen verkeerd spul.
 
@
Deze is alleen verkrijgbaar in de herfst/winter.
Ik ken de geur van de Pumpkin Spice niet.
Wil je een air freshener die lekker ruikt, dan zou je voor Vitreo of Graphite kunnen gaan.


En de vortex is nog lekkerder:heart_eyes: enkel wel alleen vanuit Engeland te bestellen! Heb nog 2 en een halve fles staan.
 
Vraagje over se edition 18 in Pumpkin Spice Edition

Waar kan ik deze wax mee vergelijken ? Ben in het bezit van de oa Collinite 915, purple haze pro

En wat is er zo bijzonder aan de Pumpkin Spice Edition ?
 
Edition 18 is een carnauba vrije wax, ofwel pure polymeren.
Het speciale aan de Pumpkin Spice editie van Edition 18 is dat ie niet naar pepermunt ruikt maar naar gekruide pompoen en dat ie niet blauw-wittig is maar waarschijnlijk oranje.

Het gaat om een air freshener, niet om een wax.

Nee, niet helemaal. Op facebook is er een melding geweest van een speciale 18 Pumpkin Spice editie wax. En de Pumpkin Spice geur is niet uniek maar dit keer hebben ze de snow foam ook in de geur Pumpkin Spice.

Speciaal voor onze vriend @nicknameless