• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Is er nog iemand die zo'n pot heeft kunnen bemachtigen?

Ik acht die kans vrij klein aangezien de potten Graphite alleen werden verkocht aan/onder de Waxclub members.

Screenshot_20170802-193414.png


Overigens zijn er nog 10 potten Graphite, maar dan in een gewone glazen pot.

Screenshot_20170802-193026.png
 
Erg benieuwd welke doeken jullie nog meer laten overkomen! En een tip van mijn kant af bestel een doosje vortex airfreshner deze is echt heerlijk Heb deze zelf besteld en gelukkig nog een aantal staan
 
Erg benieuwd welke doeken jullie nog meer laten overkomen! En een tip van mijn kant af bestel een doosje vortex airfreshner deze is echt heerlijk Heb deze zelf besteld en gelukkig nog een aantal staan

Jup! Die Vortex laatst in huis ook eens gebruikt... moeders de vrouw vroeg zich meteen af waarmee ik alles zo goed schoon had gemaakt:p
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
De waxaddict feeder tyre conditioner na een nachtje drogen. De banden niet schoongemaakt met apc of wat dan ook. Gewoon ingefoamd en even met de borstel erover gegaan.

Ik heb nu wel een spraykop op de feeder tyre conditioner gedaan, dit werkt toch fijner!

 
  • Leuk
Reactions: ArnoldG