• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

-Vanquish-

Detailing addict
1 jul 2008
699
65
Moeilijke verwerking van de Quartz was voor mij de reden om hem van de hand te doen, in combinatie met een glazige look die ik niet zo mooi vond op mijn wagen.

Nu, al doende lukte me het wel om de Quartz zonder veel problemen aan te brengen maar dan beleefde ik 0,0 plezier aan het waxen terwijl er tig waxen zijn die én makkelijk te verwerken zijn én een goede doorzaamheid hebben.

Ieder zijn ding, maar voor mij voorlopig geen waxaddict meer :blush:

• Leuk
Reactions: Altos en Timm

Ronniiie

Detailing guru
12 nov 2016
236
128
30
Doornspijk
Wat @Ric325i zegt: Het mooiste is wanneer het nog frisjes is of dat het buiten wat vochtig is. En de minuten wat erop staat hoef je niet echt aan te houden. Soms staat er 7 op maar goed is dat binnen getest bij 10 graden of 30 graden, droog of vochtig, wind of geen wind. Gewoon zelf een beetje aanvoelen wanneer je hem afneemt. Ik heb ook gemerkt dat hij niet volledig opgedroogd hoeft te zijn. En het belangrijkste is zo min mogelijk wax gebruiken.

Ric325i

Detailing guru
20 aug 2013
2.957
193
Key=spaarzaam aanbrengen icm swipetest
Het is idd geen wax waarbij je de gehele auto kan smeren en dan afnemen dat niet maar lastig kan ik em niet vinden.
Keertje nawrijven en klaar.

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.556
178
45
Nuland
Ben wel benieuwd hoe jullie de geuren van waxaddict ervaren.
Ik ben wel fan van de gewone Vitreo, van de Vitreo LTD (erg citrus) kan ik het de ene keer beter hebben dan de andere keer.

Welke heb je? En wat vind je er van?

Deze geuren worden in de webshop thans aangeboden:
- Vitreo (Fruity)
- Graphite (Exotic)
- Bubblegum (Slicks Tyre Dressing)
- Pumpkin Spice (as The Name Suggests;)
- Vortex (A Super Sweet Scent).

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.385
175
Ik ken alleen Graphite en Vitreo. Beiden vind ik lekker ruiken, al ruiken de waxen nóg lekkerder.

• Leuk
Reactions: Marcel1973

Pter

Detailing chief
19 jun 2014
393
100
Persoonlijk vind ik de Vitreo erg lekker maar sterk ruiken. Van Vortex heb ik een paar pre launch blends, roze keur die erg lekker ruikt en de gele uitvoering die minder prettig ruikt, de Carclean/Dutch Edition ruikt idd ook erg lekker @Quantox.