• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

MeganeRS

Detailing guru
6 jul 2016
574
138
45
Heerhugowaard
@nicknameless , ben met allen eens dat het geknoei met toevoegen niet aan trekt, maar overpriced valt wel mee hoor:

This 20ml pipette bottle contains approx 1000 drops.

Examples for use;
Spray & Wipe; Add 1-10 drops into any 500ml spray product.”

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
6.931
193
42
Den Haag
@MeganeRS,

Per druppel is het product weliswaar goedkoop, maar als je het ruim neemt en je stopt 10 druppels in een 500ml fles, dan kun je, even snel gerekend ruim 500 liter!!! aanmaken.

1000 ÷ 10 = 100 x 500ml = 500 liter. Leuk voor een bedrijf maar voor de gemiddelde detailer hier beetje overkill.

Ik gebruik in ieder geval géén 500ml product per detail...

MeganeRS

Detailing guru
6 jul 2016
574
138
45
Heerhugowaard
Het ging puur om de prijs ,klein flesje pokke duur, nou ga ik niet rekenen hoeveel liters ik er dan uit zou halen, maar 10 druppels per 500ml en dat dan omgerekend, is niet duur en overpriced.

Wouter_BMW

Detailing guru
3 sep 2016
650
138
33
Harlingen
Hier dan even advocaat van de duivel, het spul is best aan de prijs, maar opzicht vind ik het wel een leuk concept. Ik kende nog geen andere merken die zo'n soort opzet hanteren.
Je kan de elements gebruiken voor verschillende producten, wat de prijs dan weer wat drukt.
Qua tijdsbesteding smokkel ik misschien een beetje omdat ik wanneer ik niet offshore zit natuurlijk echt de hele dag niks te doen heb :joy: maar het lijkt mij niet echt een groot bezwaar om wat flesjes aan te maken voor een paar was/detail beurtjes.

Dus ben ik mega enthousiast: nog niet. Ga ik het proberen: ja, ik ben wel benieuwd.

WA geeft nu bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om een mengsel te maken om met je foamlance een bescherming aan te brengen na het wassen, a la Bathe+. Dit vind ik in de winter wel heel handig, dus wil ik dit best proberen.

• Leuk
Reactions: Altos