• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Ik vind de Sio2 waxen van Waxaddict wel echt wezenlijk anders als veel andere waxen op de markt en Waxaddict was wat mij betreft ook koploper op dat vlak maar naast deze waxen vind ik niet echt dat Waxaddict producten heeft die met kop en schouders boven de rest van het aanbod op de markt uitsteken.
 
Mooi, Ieder zijn voorkeur. Ik ben over een aantal Liquid producten van WA zeer tevreden en andere producten zijn idd niet top. Voor deze niet fantastische producten zijn zeker betere producten te verkrijgen.

Ik hoef niet te zeggen wat ik van de waxen vindt denk ik .......
 
041B9234-9638-421E-91F1-2B1371A2FB8B.jpeg


Voor de liefhebbers.....Halloween special. Binnenkort meer info. Geen idee of deze ook verkrijgbaar zal zijn via CC?
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Klopt, die is alleen leesbaar via PC of Android. Niet voor iPhone of iPad. Daarnaast zijn er wat zaken toegevoegd.

Valt me nu op dat het ineens wel zichtbaar is.....maarja. De toevoeging van de Sio2 en ceramic info is misschien wel leuk.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Quartz, Kudos, Graphene en de Vortex heb ik, waarom zou ik ze dan nog kopen? Alleen voor de kleur en ander deksel? Daar zie ik de meerwaarde niet van in :confused:

#noblackfridayforme
 
  • Leuk
Reactions: RoyR