• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wegwijzers?

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
hallo

na vandaag een goede 150kilometer gebolt te hebben naar het cc hoofdkwartier, daar aangekomen op het industrieterein!
wat is me dat voor een zalige locatie?
gelegen naast een grote steenweg, maartoch super rustig,
veel water in de buurt...een fantastisch uitzicht....
alles wat je maar kan bedenken...op 1 ding na...wegwijzers :-"
heb een goed kwartier rondgebolt op het industrieterein en het op 1 plaats gaan vragen(die mensen kende carclean niet????? hoe kan zoiets? ik wist zelfs niet dat die mensen nog bestonden? :D ) er dan toch zelf achter gekomen waar carclean was(aan de niet wetende, als je het industrieterein oprijd is het de eerst rij garages die je ziet helemaal de laatste is van carclean)

dus aan de carclean crew: plaats grote spandoeken van carclean en overal wegwijzers ernaartoe :p maakthet toch veel makkelijker?


btw: zalige ontvangst na even aangebelt te hebben, spullen stonden mooi klaar in de kast, alles verliep netjes en het cadeautje is weeral een zeer mooie aanwinst in mijn collectie(deze keer was het een sprayflesje dodo juice red mist :heart_eyes: en een badstof aplicator, vorige keer trouwens een sprayfles qd+, enkel en alleen maar mooie extra's die een mens toch op zen volgende bestelling zou zetten wegens de 10000000000 lovende reacties overal)

dus bij deze weeral hartelijk thx voor de goede service die jullie leveren!
 
hahaha, ik kan me voorstellen dat het wat vreemd is.. ik woon zelf in Zoetermeer, dus kon er zo in 1x naar toe rijden.. tenminste, ik kwam er aardig in de buurt.. :p Alleen je moet gelijk de eerste links nemen.. ;)

Had je geen TomTom bij de hand?
 
Ik ben laatst ook even in Berkel en Rodenrijs geweest en voilogens mijn TomTom reed in in weilanden en over sloten:D
 
ik kijk altijd even van te voren op Google maps, icm streetview
naar de afslag die ik moet nemen en hoe deze eruit ziet.
dan is het rijden en navigeren altijd stukje makkelijker en 5 min werk. ,^^
 
Bartezzz zei:
ik kijk altijd even van te voren op Google maps, icm streetview
naar de afslag die ik moet nemen en hoe deze eruit ziet.
dan is het rijden en navigeren altijd stukje makkelijker en 5 min werk. ,^^

:party:
Goeie tip.

Ik moet al 2 uurtjes rijden, dus dan nog eens verkeerd rijden kan ik me niet veroorloven.
Maar met de nieuwste kaarten 2010, moet het wel lukken.
 
Aan de tomtom ligt het totaal niet. Is een helemaal nieuwe tomtom go 750 live met laatste update. En ik heb ook de gps coordinaten gebruikt vanop de cc website... Maar ben dr uiteindelijk wel geraakt he ;)
 
Als je ee geschikte Nokia toestel hebt kan je OVI maps gratis downloaden geen idee of deze up to date genoeg is maar in situaties waar het niet goed gaat met je navigatie kan je dit doorgeven zodat ze dit updaten of aanpassen :rules
 
Traag ? wat bedoel je hiermee dat er traag is ? het opstarten of het opnieuw zoeken naar een route of wat anders ?

Mijn ervaring met mijn N97mini is gewoon super en ook heel snel herberekening van een route als ik er niet tevreden over zou zijn zou ik het ook niet noemen hier;)
 
Nee nee nooit zal ik een nokia kopen ! Mijn gsm een sony ericsson aino heeft ook google maps en gps software! Maar deze hielpen mij op die plek ook niet echt vooruit. Maar... Zoals eerder gezegd ik ben dr goed geraakt. Heb mijn dap eindelijk in bezit en ben dr reuze blij mee. Hahaha
 
Het laden van een traject als je verkeerd bent gereden door een wegafzetting of iets dergelijks. En als je op de autobahn met 200+ rijd is hij soms de kluts kwijt. Maar dit kan liggen aan de GPS antenne in de telefoons. Doe mij maar de oude vertrouwde TomTom. Sorry voor de off-topic.
 
Een paar mooie borden bij de ingang van het terrein zou niet misstaan denk ik voor Carclean.

@Paulus ik vind dit tomtom op het raam zo een lelijk gezicht plus bij mij is het kabeltje gewoon te kort door het grote dashboard ]-0
 
Kort? Mijn A2 heeft een dashboard van wel een meter diep met een zeer ver doorlopende ruit. Daar past hij ook op. Welk type heb je dan? Ik heb de Classic met nieuwste software en kaarten. Mijn vrouw heeft de Start, die heeft een wat kortere kabel als de Classic maar paste prima in de A2. Ik heb de oplossing van nicknameless gebruikt: een telefoonmount en daar de TomTom opgemonteerd. Je kunt hem er zo afklikken.
 
Ik heb de tomtom one eerste model zonder zo een toeter aan de achterkant heb al 2x een nieuw kabeltje moeten kopen omdat deze te strak gespannen word en dus breekt bij de stekkertjes ]-0

Heb straks toch een telefoonhouder over wellicht daar maar wat op proberen te monteren;)

Excuses voor het offtopic :schaam
 
Hmm, vaak als je een industrieterrein oprijdt zie je toch vaak een bordje met alle bedrijven die er gevestigd zijn? Of komt zoiets nog? Aangezien het nog een vrij nieuw terrein is?