• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke foam lans parkside hogedruk

at0ny

Detailing chief
7 apr 2015
50
75
Ik heb een parkside hogedrukreiniger. Hier zit al een leuke schuimmondstuk met reinigingsmiddelfles bij maar het is het net niet.. en zou toch graag willen foamen.

Iemand een idee welke type foam lans erop kan? Ik had het idee dat de bajonet sluiting het zelfde was als een karcher?
 

Bijlagen

  • hogedruk 2.JPG
    hogedruk 2.JPG
    25,5 KB · Weergaven: 1.102
Ik heb deze ook, ik ga dit topic even volgen :) heb de foamer van deze al geprobeerd maar met de tijd dat ik 1 flank van de auto gedaan heb is de fles leeg...
 
Ik heb deze ook, ik ga dit topic even volgen :) heb de foamer van deze al geprobeerd maar met de tijd dat ik 1 flank van de auto gedaan heb is de fles leeg...
Klopt ik vind het meer een beetje de foam washer ala voodooride.

Vandaar dat ik toch nu echt een foamer wil hebben. Vind de karcher aansluiting wel er op lijken moet ik zeggen.

Misschien neem ik wel een opzet stuk mee om het e.e.a te passen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
 
Kan je geen technische documenten vinden van de maten van de aansluiting?
Dan kan je deze vergelijken.
 
upload_2016-10-14_16-23-57.jpeg


5880146875.jpg

Lijkt erop dat het Lavor hetzelfde is voor de nieuwe types.
 
Laatst bewerkt:
Kan je geen technische documenten vinden van de maten van de aansluiting?
Dan kan je deze vergelijken.
Nee helaas. Heb de handleiding al door gezocht. Ze verwijzen alleen naar artikelnummers maar dat komt weer overeen met een tekening in het boekje
0199770406b0aed4941914a524dc19d0.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
 
Er zijn op de Duitse Ebay.de diverse koppelstukken te verkrijgen voor de Parkside, zodat je hier op een Kärcher foamlands kunt aansluiten. Ik heb hetzelfde gedaan voor mijn Topcraft. Via koppelstuk/adapter heb ik hier een Kärcher foamlans op.
 
Je kan ook gewoon een foto maken van de koppeling en deze via Whatsapp versturen naar het Whatsapp nr van Carclean.

Dan kan een medewerker van Carclean zelf hier naar kijken en jou het antwoord geven.
Zo heb ik het ook gedaan en werkt perfect!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Even snel een foto gemaakt dit is de aansluiting.


Ik hèb idd koppelstukken gezien. Oa op ebay ja voor een paar euro. Misschien ga ik dit wel bestellen.

e56810aa7e087a124d2840ac050352d7.jpg

26c44a1151a9a0eeeb6bd77cc1d10c5e.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
 
Als het mee zit heb ik vandaag een foamlance binnen gehad.(helaas avonddienst en pakket is geleverd) Dit met een lavor aansluiting. Volgens de leverancier zou dit moeten passen op een parkside spuitlans. Altans de maten kwamen overeen die ik toestuurde.

Morgen eens kijken of hij past.
 
  • Leuk
Reactions: Simmke
Zojuist de foamlance in elkaar gezet.. was even pielen met de aansluiting op de parkside spuitlans. Maar hij zit erop.

5c9d1c0af8fe30a1aec6cf28112ecbfc.jpg

70e7bd44c49d88cd268413a42a429777.jpg

5124444e37bc79f2bc97b60223b994ea.jpg


Dus mocht iemand een parkside hogedrukreiniger hebben. De lavor(nieuwe type) past erop!
 
Nice! Ik ben benieuwd hoe die foamt :)
Ik ook wel! Hij is wel volledig in de stellen dus spuitnozzele en verhouding pre-mix uit de fles. Volgende week eerst even een goede snow foam aanschaffen. Dit word de krystal kleen blizzard force.

En hopen op beter weer. Ben benieuwd. Zodra ik de eerste test gedaan heb zal ik een foto posten!
 
Toch leuk dat ali express. Denk alleen dat het berichtje verwijdert gaat worden?
Geen probleem. Heb zelf bij carclean geïnformeerd contact gehad met Dennis Frank. Die wisten het namelijk niet 100% of deze zou passen met de lavor aansluiting... Ondanks ik alle maten door gestuurd had.