• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke hogedrukreiniger adviseren jullie?

DetailingDutch

Detailing trainee
21 sep 2021
26
40
Hallo,

Mijn oude k2 HD is kapot. Nu wil ik een nieuwe HD kopen. Welk model/merk adviseren jullie? Nilfisk p180 iets? Liefste iets goedkoper.

#hogedrukreiniger
 
Hier ook al een paar jaar een AvA staan.
Als hij vandaag stuk zou gaan, (en ik geen 20 jaar garantie had) zou ik morgen de nieuwe binnen krijgen. Ik wil niet meer zonder.
 
Ik heb gisteren de Ava p50 opgehaald. Wat een geweldige machine. 12 meter lange slang. Slang is makkelijk op te rollen. Spuiters zijn super fijn, zelfde geldt voor de foamcannon. Super aankoop. Dank voor de tips!
 
  • Leuk
Reactions: Brad
Ik heb onlangs de nieuwe K2 gekocht. Ik heb namelijk niet de ruimte om een grotere HD reiniger op te bergen. Maar ik heb er via Amazone de volgende drie dingen bij gekocht:
- Foam lance
- 10 meter slang voor k2
- Short trigger gun

Dit alles kostte mij samen met de K2 universal car in totaal €155. En alles werkt perfect naar en ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.