Ik doe het net zo inderdaad: na gebruik leeg en in de schuur. Kan zo te lezen nog wel even vooruit dus. Dat blijft waarschijnlijk dus nog even bij 'window shopping'
Ik heb dit advies inderdaad eerder gehoord, maar omdat het apparaat dan best veel herrie maakt twijfelde ik of dit nu wel echt goed was, maar dit maakt dus niet uit en is dus wel aan te raden? Ik ging er altijd vanuit dat de machine water nodig had voor alle onderdelen om te functioneren maar uiteraard niet op feiten gebaseerdBen jaren werkzaam geweest als technieker voor Nilfisk en Kranzle en belangrijkste blijft toch het toestel volledig droogdraaien na het gebruik . Kraan dicht 10-15 sec tot water er uit is.
De Praxis had contact moeten opnemen met VVS omdat VVS dé servicepartner is van Nilfisk Wat een stelletje n00bs bij de Praxis...Heb echt alle mogelijkheden wel geprobeerd, haha. Ik heb Nilfisk geprobeerd te contacten die me toen hebben doorverwezen naar VVS. VVS wilde me ook niet helpen omdat ik hem bij Praxis vandaan had.