Ik heb zoals jullie eerder in dit topic lazen een enorme mazzel gehad met de tweedehands aankoop van een Kränzle met enorm veel super hoogwaardige accessoires. Onderdeel daarvan was een shorttrigger van Suttner, de ST-2600 met swivel koppeling.De TST1152 word besteld, nu nog even kijken of ik mijn Ali Shorttrigger en toebehoren kan gaan gebruiken. Of anders een Shorttrigger met nozzle 25 en 40graden van Kranzle bestellen. Ben erg benieuwd.
Ik heb nog nooit zo'n kwaliteit gevoeld (ook vele hoogwaardige wasboxen gebruiken goedkopere triggers).
Er zit een zogenaamde LTF techniek ingebouwd. Low Trigger Force. En dat voel je. Voelt zo prettig en degelijk.
Ik heb vorige week bij een maatje een Monello Pistola Corta bediend en dat voelde merkbaar ietsjes minder degelijk.
Oa het gebruikte 'plastic' is denk ik van een ander materiaal.
Ook zijn de specs mbt wat de trigger max aan kan hoger bij de ST-2600 (max aantal bar, max aantal l/m, etc). Misschien dat dat ook wat zegt over de internals...?
Volgens mij is hij als je even online zoekt niet eens gek duurder. Ik adviseer wel het model met swivel op de ingangszijde. Dan draaien slang en trigger fijn onafhankelijk van elkaar/niet in de krul.