ben een nieuwkomer en ben zeker nog niet echt thuis in wat wel en niet goed is om te gebruiken, heb wel veel op het forum gelezen maar kom er niet echt uit.
heb al een beginner setje samen gesteld en ga dit binnenkort bestellen.
alleen moet ik nog wat microvezeldoeken aan de verzameling toevoegen.
welke kan ik het beste gebruiken voor bv het uitpoetsen van de wax, ben van plan om op aanraden van cyruzzzz te gaan voor de M16 wax van Mequiars.
Heb ook gelezen dat er nogal wat problemen zijn met pluizen van de microvezeldoeken, dus advies is erg welkom.
ook lees ik dat je nooit genoeg microvezeldoeken kan hebben maar om te beginnen zat ikzelf te denken aan ongeveer 3 of 4 stuks.
en mis ik misschien nog wat ?............heb ook al CSF Delirium Orange Drying Towel of de Poorboys World Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm op mijn lijstje staan. maar welke van de 2? keuzes, keuzes, keuzes
dus misschien kunnen jullie experts mij helpen bij de keuze.
alvast bedankt
heb al een beginner setje samen gesteld en ga dit binnenkort bestellen.
alleen moet ik nog wat microvezeldoeken aan de verzameling toevoegen.
welke kan ik het beste gebruiken voor bv het uitpoetsen van de wax, ben van plan om op aanraden van cyruzzzz te gaan voor de M16 wax van Mequiars.
Heb ook gelezen dat er nogal wat problemen zijn met pluizen van de microvezeldoeken, dus advies is erg welkom.
ook lees ik dat je nooit genoeg microvezeldoeken kan hebben maar om te beginnen zat ikzelf te denken aan ongeveer 3 of 4 stuks.
en mis ik misschien nog wat ?............heb ook al CSF Delirium Orange Drying Towel of de Poorboys World Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm op mijn lijstje staan. maar welke van de 2? keuzes, keuzes, keuzes
dus misschien kunnen jullie experts mij helpen bij de keuze.
alvast bedankt