• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke Monello producten voor wetsand krassen?

Duncan

Detailing rookie
20 mei 2009
6
0
Ik heb een paar jaar geleden een rotary aangeschaft en zelfs een clinic gevolgd, allemaal om mijn bootje (2-komponenten lak) te wetsanden en te polijsten.
Deze lak is behoorlijk hard, vergeleken met 'gewone' lak, maar ik denk niet zo hard als een 'harde' autolak.
Bij de clinic gebruikten we allemaal produkten van Meguiars, zover ik me kan herinneren de M84.
Nu zie ik hier allemaal positieve verhalen over Monello.
Welke producten van Monello heb ik nodig om van P2000 schuurkrasjes tot hoogglans te komen? Mezzo en Finale of alledrie de Inizio, mezzo en finale?

Om mooi af te bouwen zul je inderdaad het beste alle drie de Monello's erbij pakken. Forza/Inizio, Mezzo en Finale. Uiteraard ook afbouwen met de pads. Je zou er ook nog voor kunnen kiezen om de 2000 schuurkrassen nog na te bewerken met 2500 en/of 3000; daarmee maak je het polijsten ook weer wat eenvoudiger.