• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke pads voor de Bosch Pex400

Dus 2 pads is dan voldoende begrijp ik? :)^

Wit met M83 en dan zwart (of blauw of rood) met M80?

Haal zo de PEX even uit elkaar om 'm helemaal met de compressor schoon te blazen, zit nog wat fijnstof in zo te zien.
 
Ik heb op advies van Tim alleen een witte pad voor zowel de M83 als de M80, en een zwarte voor de polish/glaze.

Blauw en rood wordt meestal gebruikt voor de last stage: wax en zo. Maar dat blijf ik lekker met het handje doen...
 
Je kunt - indien nodig - ook zwaarder hoor met de excenter, oranje (Sonax) werkt ook prima met bijvoorbeeld SSR3 en 2.5.
 
Ben eruit, deze 3 gaan het worden:

Wit (voor de M83)
Groen (voor de M80)
Rood (voor een mooie wax laag)



Trouwens, waar heb ik die 3 kleuren van de week toch eerder gezien ? .....:-" ....maar volgens mij zat er toen ook oranje bij....:party: !

:p
 
Nog even een klein vraagje voor erbij: ik las net een topic over SSR2.5 als tegenhanger van de M83.
Vele lovende woorden! Stel dat ik dat bestel (ipv de M83) dan kom ik toch niet in de knoei met de M80 daarna hè?
Of moet ik me dan houden aan SSR 1 bijvoorbeeld? Wie weet dit?
 
Het maakt geen bal uit. De SSR2.5 en de M80 gaan prima samen. Overigens is de SSR2 dezelfde grofte als M80.
De SSR2.5 stoft niet zoals M83 dat doet vandaar dat die mijn voorkeur heeft.
 
Havanna zei:
Nog even een klein vraagje voor erbij: ik las net een topic over SSR2.5 als tegenhanger van de M83.
Vele lovende woorden! Stel dat ik dat bestel (ipv de M83) dan kom ik toch niet in de knoei met de M80 daarna hè?
Of moet ik me dan houden aan SSR 1 bijvoorbeeld? Wie weet dit?

nee hoor, zal mekaar zeker niet bijten..

ik ga binnenkort ook over van de m8. naar de SSR want hoor er ook veel goeie verhalen over!!