• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke polish als laatste stap?

tinus zei:
M80 is ook mooi spul, en niet duur.
Een soort 'finishing glaze' met 'polishing glaze' inhoud en effect.

Let op! M80 is op bepaalde lakken niet 'fijn' genoeg om mee te finishen. Het heeft een cut van 4 en hoevel de boel afbreekt is mijn ervaring dat de M80 (Dus Meguiar's Speed Glaze) niet altijd geschikt is als finish!

Pascal-X zei:
waarom niet de pro polish van PB?

De Professional Polish is prima te gebruiken als finishing polish. Juist ook omdat je makkelijk kunt sturen met de hardheid van je pad. Gebruikt de Professional Polish op een zwarte pad en je kan er ontzettend mooi mee finishen.

Wil je echter een product waar meteen een glaze in zit, dan kom je bij Lime Prime (Lite) uit. De Professional Polish is namelijk een pure polish.
 
Tim zei:
De Professional Polish is prima te gebruiken als finishing polish. Juist ook omdat je makkelijk kunt sturen met de hardheid van je pad. Gebruikt de Professional Polish op een zwarte pad en je kan er ontzettend mooi mee finishen.

Wil je echter een product waar meteen een glaze in zit, dan kom je bij Lime Prime (Lite) uit. De Professional Polish is namelijk een pure polish.

daarom kwam ik met de pro polish. Juist vanwege het feit dat je dit mooi kunt finishen met een zwarte pad! Eventueel met groen om de laatste kleine imperfecties aan te pakken.
Daarom vind ik dit een geweldig product.