• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke stofzuiger?

Giel Jacobs

Detailing rookie
13 sep 2015
2
2
Goedemorgen,

Ik ben opzoek naar tips, aanbevelingen in verband met een stofzuiger te gebruiken voor de wagen.
Waar ik heden op terecht ben gekomen is de Numatic Henry en de Flex VC 21 L MC.
Iemand die hier ervaring mee heeft, of iets anders zou aanbevelen?

Alvast bedankt! [h=3][/h]
 
Als je nog niks hebt, en een Numatic wil gaan kopen.
Zou je even moeten bedenken of je geen extractor wil in de toekomst.
Dan zou je beter een Numatic George kunnen kopen.

Dan ben je gelijk klaar.
Maar dat moet je budget wel toelaten.

Numatic is een heel goed merk, bij veel schoonmaak bedrijven worden ze gebruikt.
Hier thuis hebben we er ook een Numatic en werkt al 17 jaar.
 
Heb zelf al enkele jaren de Numatic George, top machine, moet geen ander hebben, en zeker niet van dat geel merk.
 
Ik heb ook onlangs een Numatic George aangeschaft en ik kan niet anders zeggen dat het een superapparaat is. Als je alleen een stofzuiger zoekt zijn er goedkopere opties.
 
Ik heb mijzelf recent verdiept in stofzuigers, nat-en-droog en extractor, en er zijn vele merken en types die de eigenschappen van een Numatic George evenaren. Echter weet ik vanuit de schoonmaakbranche dat die Numatic dingen erg lang meegaan. Van die andere merken en types was dit nogal wisselvallig in de reviews, maar over de Numatic allemaal positief.

Even leesvoer voor je besluit.