• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke tapijtreiniger/stomer aanschaffen ?

Een george inderdaad. Denk er wel over om een snoerloze stofzuiger te komen, omdat ik het best wat gedoe vind om george te pakken voor ons kleine appartementje, maar dat is meer luiheid van mijn kant.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
@The Joy Of Detailing
Even nagevraagd bij de vrouw: die vindt het 3-in-1 hulpstuk wel handig!
Het "borsteltje" gebruikt ze voor bijv. de vensterbanken en op onze (niet leren) bank.
Het "tuitje" gebruikt ze voor de moeilijker bereikbare plekken. Geen zuigkracht-verlies door lekkage.

@TWA
Heb je dat transparante afdichtingsringetje er nog wel opzitten?
En wat betreft die papiersnippers: je kunt deze perfect opzuigen zonder gebruik te maken van het 3-in-1 hulpstuk (zoals afgebeeld):
20200421_133347.jpg
 
Hier ook een George. Blij mee maar oprollen kabel vind ik niet handig. Daarnaast vind ik het jammer dat de hulpstukken geen plekje hebben aan/op de machine zelf. Qua lawaai denk ik dat het normaal niveau is, vind het zelf ook wel wat te hard maar ja je hebt natuurlijk wel wat power nodig. Als ik een nieuwe zou moeten dan zou ik de Kärcher Puzzi overwegen. Ken 'm verder niet goed maar als die oranje knapen 'm verhuren dan kun je iig een keer testen.

Verder gewoon een goed ding de George :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf de SE 4001 en vind die toch echt te groot/zwaar/lomp om als dagelijkse stofzuiger te gebruiken.
Gebruik die dus enkel voor matten, zetels en voor de auto.
 
  • Leuk
Reactions: Rippie
@exCite , dat was mijn eerste gedachte ook, combi gebruik als dagelijkse stofzuiger en reiniger voor de auto enzo..
Ik heb de SE 5100, maar ik gebruik hem nu alleen maar als reiniger voor zetels, matten ed..
 
Stomer hoeft niet per see. Ik ben ook begonnen met een Numatic George GVE370-2 Nat- en droogzuiger en dat is ideaal. Laatst wel een stoomreiniger aangeschaft. De SC 3 Easyfix premium van Karcher.