• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

welke tapijtreiniger/stomer aanschaffen ?

Esmid

Detailing addict
22 mei 2019
96
55
Groningen
Ik heb een Karcher se4001 en had er gelijk een los mondstuk voor auto bekleding bij gehaald. Voordeel van deze machine is dat ik hem normaal met stofzak in de garage hebt staan voor het normale stofzuigen(wat natuurlijk veel vaker voorkomt) en als ik het nodig heb bouw ik hem even om en heb ik een extractor. Dit puur om de ruimte in de garage zo efficiënt mogelijk te benutten maar heb er totaal geen ergernis in.

Rippie

Detailing chief
20 jul 2019
169
78
52
SPIJKENISSE
Ik heb inmiddels de Karcher 5.100 gekocht, incl. het setje met de kleine bekledingszuigmond.
Alle kleden in de camper van mijn ouders gedaan, en het tapijt van schoonmoeders gereinigd.
Alles met Classic carpet cleaner (1 op 25 verdund ), en echt mooie resultaten bereikt.
Ook het hoekje van haar bank, wat helemaal zwart was geworden, weer netjes schoon.

• Leuk
Reactions: Esmid

RedCat

Detailing guru
15 nov 2009
5.582
190
Utrecht
De Karcher SE 6001 is (na een korte pauze) weer gewoon verkrijgbaar
Bij de producent zelf ook nog in de aanbieding