• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wheelwax

grienske

Detailing rookie
27 jan 2009
32
0
ik heb even een klein vraagje


ik ben nog redelijk nieuw in het detailen
dus nu was mijn vraag nadat ik mijn wheelwax heb aangebracht met een pad (is wel van heuts maarja goed voor de velgen )
moet ik deze dan uitwrijven met een mf doek of kan dat gewoon met iedere andere badstoffen of schone doek


en geld dit ook als ik de high gloss tire protection gell heb aangebracht

alvast bedankt voor de andwoorden


groetjes kenny
 
Kenny,

Het aanbrengen van (Wheel)wax gaat het beste met een applicator padje. Kan in principe ook met elke andere MF pad. Uitwrijven kun je het beste doen met een MF doek. Bewaar deze doek apart en gebruik hem uitsluitend voor je velgen, zo bestaat er geen kans dat je achtergebleven remslijpsel in de MF doek over je lak staat te wrijven.

De High gloss is gewoon een kwestie van aanbrengen en in laten trekken. Deze hoef je niet na te behandelen. :cool:
 
hey super

dankjewel kerel


trouwens ik bel je een deze dagen nog voor een afspraak te maken heb nog een paar vragen m.b.t. het machinaal polijsten van mijn auto aangezien deze vol met swirls zit door slecht onderhoud van de vorige eigenaar
 
@medewerkers CC .nl
Wanneer is Wheelwax weer op voorraad? Heb gisteren een bestelling geplaatst en zie nu dat hij niet op voorraad is.
Is er dan een mogelijkheid de rest alvast te versturen indien wheelwax nog een tijdje niet op voorraad is?
 
ik zie het nu ook pas is dit idd een mogelijkheid dat de wheelwax word nagezonden of zeggen jullie van hij is snel genoeg weer op voorraad want dan w8t ik natuurlijk geduldig ( eigenlijk ongeduldig:p ) af
 
Toevallig geen Carclean medewerker wie dit kan checken? Ik wil mijn velgen graag beschermen. Zal er dit weekend dan maar natty's blue opsmeren bij gebrek aan beter.
 
Als het goed is, halverwege komende week weer binnen!

Ik kan mensen aanbieden om de Poorboy's Wheel Sealant tegen de aanbiedingsprijs te leveren zolang de Wheelwax uitverkocht is.
 
Dan had ik graag bij ordernr: 16302 de poorboys gehad ipv wheelwax.
Dan houd ik me ook bij 1 merk ;)
Bedankt alvast!
 
Kijk even in de webshop :-" Is op dit moment niet op voorraad. Je kunt ook gaan voor de Poorboy's Wheel Sealant
 
Ik heb PB Wheel Sealant! Ben er zeer blij mee. Velgen worden wel net zo vies als normaal maar even met een MF doekkie eroverheen met een beetje spray, na het wassen en het is weer weg. Het vuil ligt er echt OP. En het ruikt naar watermeloen.
 
Ik heb gisteren mijn velgen met WW behandeld en ik moet zeggen dat dat makkelijk ging en dat het er goed uitziet. De velgen voelen echt glad aan - op een aantal remstofsporen en beschadigingen van mijn 12 jaar oude velgen na - en er zit een mooie gloss op.

Ik heb het met een applicator padje aangebracht en nadat ik alle 4 de velgen behandeld had de WW weer afgenomen met een wegwerp MF doek.

Het enig nadeel vind ik wel de wijze van het aanbrengen op een padje. Vol lukt dat nog wel maar als het potje leger wordt dan kan je niet of nauwelijk meer doseren met als gevolg dat je veel te veel op je pad krijgt als je deze in de pot duwt.
 
is het ook mogelijk om met de wheelwax deels gepolijste velgen te doen? (brock b5)
zonder dat er beschadigingen onstaan?
 
Wheelwax is een wax... heeft niets schurends naar mijn weten. Dus beschadigen doet het niet. Waarom denk je dat het zou beschadigen?