• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wheelwax

grienske

Detailing rookie
27 jan 2009
32
0
ik heb even een klein vraagje


ik ben nog redelijk nieuw in het detailen
dus nu was mijn vraag nadat ik mijn wheelwax heb aangebracht met een pad (is wel van heuts maarja goed voor de velgen )
moet ik deze dan uitwrijven met een mf doek of kan dat gewoon met iedere andere badstoffen of schone doek


en geld dit ook als ik de high gloss tire protection gell heb aangebracht

alvast bedankt voor de andwoorden


groetjes kenny
 
Kenny,

Het aanbrengen van (Wheel)wax gaat het beste met een applicator padje. Kan in principe ook met elke andere MF pad. Uitwrijven kun je het beste doen met een MF doek. Bewaar deze doek apart en gebruik hem uitsluitend voor je velgen, zo bestaat er geen kans dat je achtergebleven remslijpsel in de MF doek over je lak staat te wrijven.

De High gloss is gewoon een kwestie van aanbrengen en in laten trekken. Deze hoef je niet na te behandelen. :cool:
 
hey super

dankjewel kerel


trouwens ik bel je een deze dagen nog voor een afspraak te maken heb nog een paar vragen m.b.t. het machinaal polijsten van mijn auto aangezien deze vol met swirls zit door slecht onderhoud van de vorige eigenaar
 
@medewerkers CC .nl
Wanneer is Wheelwax weer op voorraad? Heb gisteren een bestelling geplaatst en zie nu dat hij niet op voorraad is.