Binnenkort moet ik een BWM detailen waar in de bekleding van de dakhemel nogal wat vlekken zitten agv een kind dat wicky is gaan spugen. Ik heb helaas nog geen foto ervan. Denken jullie dat je zoiets met APC eruit krijgt???
Ik heb je signature verwijderd, niet toegestaan. Forumnaam moet ook gewijzigd worden. Neem contact met ons op.PeterS zei:Ik doe dat met APC (Megs) op een witte handdoek, niet te hard wrijven, ik maak draaibewegingen met die natte handdoek.
Door de APC (of water) kan die dakhemel inderdaad lossen.
Wanneer je de zetels niet moet reinigen zou ik die inderdaad ook afdekken anders heb je daar vlekken
Altijd leuke werkjes die dakhemels!
![]()
Een beetje op je taalgebruik letten, hoor!Quantoxx;n430834 zei:Een extractor spuit én zuigt. De hoeveelheid die hij vóór de nozzle spuit kan wel is... gotver, klote Kees-sw en Zluytr ... eens teveel zijn.
Ik heb zojuist een testje gedaan op mijn stoffen stoelen, ik maak hiervoor een nieuw topic omdat de laatste tijd er wel meerdere vragen waren omtrent bekleding reinigen.
Greetz
Quantoxx;n430834 zei:Ik heb zojuist een testje gedaan op mijn stoffen stoelen, ik maak hiervoor een nieuw topic omdat de laatste tijd er wel meerdere vragen waren omtrent bekleding reinigen.