• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie kan mij helpen met het samenstellen van een pakket?

Thanx voor de snelle antwoord

Maar maak ik dan geen krasjes met de witte hand pad of heb ik dat hellemaal fout.
En moet ik een beetje kracht erop zetten met circel bewegingen???

PS sorry voor de vragen maar dit is echt voor het eerst dat ik een auto zo aanpak

Je mag best lekker wat kracht uitoefenen op die witte LC om zo een sterkere polijstende werking te verkrijgen. Spray hem alvorens je gaat polijsten in met 1 spraytje detailerspray zoals Last Touch. Je zal merken dat de pad hierdoor al een stuk zachter aanvoelt. Tijdens de eerste applicatie met product ( bijvoorbeeld SSR1 ofzo ) zul je merken dat de pad nog zachter wordt! ;)

HoiHoi

Wou vandaag de besteling compleet maken om te gaan beginnen.Maar hellaas is de
Lake Country Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator.Niet op vooraad en deze verwachten pas over 4 weken binnen te hebben:'( :'( :'( dus moet ik wat anders hebben voor de black hole. Wat is een goed alternatief hier voor ?????

GR mike

Niet om lullig te doen... kies de producten die je wilt hebben in je pakket en tel de prijzen bij elkaar op en je weet het ;)

Stimpy, je hebt gelijk wat kunnen dingen soms simpel zijn. :-)^ Maar heeft de Nissan een harde lakkaag of een zachte? de kleur is zliver grijs?

Helaas kun je niet zeggen of een lak van een bepaald merk of kleur hard of zacht is, je zult altijd een testspot moeten doen om daar achter te komen ;)

Thanx voor de hulp allemaal :-)^ :-)^ :-)^ Heb de rode pad dan maar genomen inplaats van de zwarte voor de black hole

Morgen het pakketje binnen als het goed is. Dan moet het weertje even mee zitten dan kan ik er mee beginnen :-d :-d :-d Hoop dat alles goed gaat lukken als er weer vragen zijn stel ik ze vast wel :-d :-d

GR mike