• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

@ Mark1986; het valt mee hoor tot nu toe met de kou buiten. Vanmorgen nog een Fabia gewassen, prima te doen. :)
 
True.. maar ik kan alleen maar in het weekend iets doen.. en dan moet het wel droog zijn en niet te fris.. Maar ik zit er aan te denken om naar die meeting in Kampen te gaan :)
Zie je ook weer hele andere gezichten. Het is maar 20km verder dan Lelystad. En onder het motto, we zijn toch aan het rijden, maakt die paar km ook niet zoveel meer uit.
 
Juffer1;300215 zei:
Maar nummer 2 : Er ligt een speciaal gecoate vloer in. Dit houdt in dat er met uitzondering van schoon water geen enkele vloeistof op de vloer gelekt mag worden.
Beschadiging van de vloer zal ook op de huurder verhaald worden. Bij het huren zal er dus per auto bekeken en geregisteerd moeten worden wie waar heeft gestaan.
Bij reservering moeten we doorgeven welke vloeistoffen we gaan toepassen welke eventueel zouden kunnen lekken en welke bestandsdelen daarin zitten.

Ik lees het een beetje laat maar wou nog wel ff inhaken.
Wat een raar verhaal over die vloer. Ligt er vloerbedekking of is het gewoon een gecoate/giet vloer? Ik vermoed het laatste omdat er in het verleden vliegtuigen in hebben gestaan. Dergelijke vloeren liggen juist in garages ed. om ervoor te zorgen dat er niets in de grond trekt en die kunnen zeker wel tegen een stootje. Nu moet ik ineens bang zijn dat mijn polijstmiddel een gat in die vloer brand of andere schade maakt?
Ik vermoed dat ze na elk evenement de vloer met een dweilmachine schoonmaken en naderhand inspecteren op beschadigingen. Daarom moet je eerder oppassen voor krukjes waar de rubbers onder de poten zijn verdwenen en krassen maken in de vloer of een haspel welke met verschuiven krassen maakt oid.
Ik laat zelf ook van tijd tot tijd dergelijke vloeren aan boord aanleggen en die zijn niet bepaald goedkoop maar daarentegen kunnen ze dan ook wel weer tegen een stootje..

Juffer, is het een idee om na te vragen waar die regel precies op slaat en hoe dit praktisch in te vullen? Volgens deze regelementen krijg ik al een "boete" als ik mijn cola per ongeluk op de grond laat vallen. :(
 
@ Timon : het is een vloeistof dichte vloer voorzien van een speciale coating die met name het doordringen van olie en kerosine moet tegengaan.

Het zal ook niet zozeer een probleem zijn dat je cola of polijstmiddel een gat vreet in die vloer, maar wat denk je van producten zoals een Eraser, Crudzilla, APC, IPA & Spruzzo ?
Het kan best zo zijn dat er een middel wordt toegepast waarin een bestandsdeel zit waar de coating niet tegen kan.

Waar die regel op slaat staat in de quote volgens mij al precies beschreven. Er ligt een hele dure vloer in waar voor een godsvermogen aan spullen op staat en men wil die vloer gewoon intact houden.
Ik begreep dat de Audi club daar binnenkort een meeting gaat houden (of zou gaan houden) dus voor meer info verwijs ik je graag daar na toe.
Ik ga het in ieder geval niet op deze locatie organiseren omdat ik geen zin heb in een welles / nietus discussie met behoorlijke financiele gevolgen.
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
Ben benieuwd wanneer die weer eens word gehouden, volgens mij voldoende animo hier in de buurt.