• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte Auto, de do's en de don'ts

De auto heeft niet lang ergens gestaan, heb de BMW zelf helemaal samengesteld en een BMW komt niet per boot. Ik snap echter wel waar je naartoe wilt, de auto heeft al wat dingen meegemaakt voor hij netjes stond te glimmen in de showroom tijdens de aflevering.

We gaan dus een keertje proberen te kleien, volgens de verhalen hier op het forum is dit goed te doen en ik zal een setje aan gaan schaffen.
Ik zit te denken aan de Dolce Verde klei kit (mooie prijs en krijgt goede beoordelingen van anderen).

spul om de rondvliegende rommel "makkelijker" te kunnen verwijderen van o.a de motorkap zal ik ook aanschaffen, Dodo juice - Ferrous dueller iron/fallout remover een goed idee ? is dit goedje eventueel ook te gebruiken op velgen of heeft dat geen zin ?

Dan zitten we nog met het volgende, met welk middel gaan we de auto poetsen ? gezien ik de middelen van Dodo tot op heden fijn vind denk ik ook in de richting van dit merk. Bijvoorbeeld de Dodo juice basics of bling prep polish ...

In welke volgorde moet ik dan gaan werken, gezien de spullen hierboven en de spullen uit de eerste post ?
 
Ddj supernatural fine clay& born slippy is ook fijn werken en ik kon geen marring bespeuren op mijn auto.
Als je een All in one product zoekt van Ddj vond ik Need for speed niet tegenvallen evt af te toppen met een Collinite 476 bv.