• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

witte trims

Het precies hetzelfde spul allen APC plus schuimt minder (dus beter voor extractors) en een andere kleurtje/geurtje.
 
Nee de Plus was ooit speciaal ontwikkeld voor 1 bedrijf. Die kwam met het verzoek naar Meg's om een laagschuimende APC, alleen dat viel zo goed dat ze hem in productie genomen hadden (beperkte distributie).
 
Maar goed zoals je zegt is het gewoon de APC maar dan zonder schuim.

Is dus nog veel zijdiger in gebruik dan de Regular APC want deze + kan je dus ook gebruiken in je extractor :)
 
Ik heb vandaag mijn trims, waar ook wat oude witte krijtresten opzaten, met Dasty en harde nagelborstel als nieuw gekregen. Juist met dat borsteltje kon ik heel goed mikken en toch goed schrobben. Werden zo mooi en donker van kleur dat ik verder niet op gedaan. Eens zien of ze mooi blijven.

Maar, dit zegt nog niets of deze werkwijze ook opgaat voor alle trims van alle merken auto's, want de ene structuur is de andere niet, daarover heb ik nog niemand gehoord!

Gewoon uitproberen en je merkt vanzelf wat werkt!