vandaag de bmw z4 van mijn broer helemaal gedaan, ding zat helemaal onder de zware swirls, en de vorige eigenaar heeft 'm waarschijnlijk altijd gewassen met zo'n borstel op een slang, lekker al dat zand over die grote motorkap heen en weer duwen, en als klap op de vuurpijl heeft een paar weken geleden een kindje met een speelgoedautootje de z4 als racebaan gebruikt, met alle gevolgen die daarbij horen.
nu heb ik de hele auto gedaan, met een gele cutting pad en monello inizio op een dap 900, de zwaartse combi die mijn broer op dit moment heeft en ik heb zelf ook niks zwaarders meer in huis, daarna mezzo op een oranje en daarna finale met een witte pad, de glans zat er goed in en de swirls waren weg, alleen in het zonlicht waren er toch nog wat diepere krassen zichtbaar, de meeste daarvan zijn niet zichtbaar als ik ze nat maak, dus volgens mij zijn ze niet door blanke laklaag heen, ik heb geprobeert om met 2 passes gele cutting pad en inizio het weg te krijgen maar dit maakte maar weinig verschil.
is er nog een zwaardere optie beschikbaar, die geschikt om te verwerken met een dap 900 (foamed wool bijv met raffini veloce)
of ga ik nu een rotary nodig hebben om het helemaal weg te krijgen
nu heb ik de hele auto gedaan, met een gele cutting pad en monello inizio op een dap 900, de zwaartse combi die mijn broer op dit moment heeft en ik heb zelf ook niks zwaarders meer in huis, daarna mezzo op een oranje en daarna finale met een witte pad, de glans zat er goed in en de swirls waren weg, alleen in het zonlicht waren er toch nog wat diepere krassen zichtbaar, de meeste daarvan zijn niet zichtbaar als ik ze nat maak, dus volgens mij zijn ze niet door blanke laklaag heen, ik heb geprobeert om met 2 passes gele cutting pad en inizio het weg te krijgen maar dit maakte maar weinig verschil.
is er nog een zwaardere optie beschikbaar, die geschikt om te verwerken met een dap 900 (foamed wool bijv met raffini veloce)
of ga ik nu een rotary nodig hebben om het helemaal weg te krijgen