• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zluytr’s Garage

Het hele systeem is door de installateur geïnstalleerd.

De eerste paar dagen hadden we wat kinderziektes, maar het werkt nu al een tiet :)
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Geen idee of dit al genoemd is, een vloeistof afstotende vloer, zou hier niet misstaan en zeker met jouw eisen en wensen.
Kost wat, maar dan kun je binnen wassen, trekkertje erover en dan is het weer droog. Ideale combinatie met de drain. Daarnaast, hou je het ook lekker schoon, emmertje water over de vloer en het is weer schoon en droog.

Lekker project trouwens.
 
Geen idee of dit al genoemd is, een vloeistof afstotende vloer, zou hier niet misstaan en zeker met jouw eisen en wensen.
Kost wat, maar dan kun je binnen wassen, trekkertje erover en dan is het weer droog. Ideale combinatie met de drain. Daarnaast, hou je het ook lekker schoon, emmertje water over de vloer en het is weer schoon en droog.

Lekker project trouwens.

Thanks!

Ja dat wil ik ook graag, ik ben al met een paar bedrijven in contact voor een offerte. Ik ben benieuwd wat het gaat kosten.
 
Even een onverwachte update!

Eigenlijk zou ik het zelf doen… maar van het weekend werd ik wakker en had ik een tal van media die naar me geappt waren. Uiteraard omdat het pasen was waren 80% van de foto’s en video’s vooral paas eieren die op de raarste plekken (en lichaam delen) verstopt waren… maar die zou ik jullie sparen :imp:…. Maar ik was ook heel blij om op 1 van de foto's te zien dat mijn zwager de moeite had genomen om de Ikea keuken in elkaar te zetten en te plaatsen :)

D196D1D2-3731-49D3-9BF5-D273CC90DA26_zpsepqym80c.jpg

C0A35A98-34DD-4C1D-A5DA-D5D92BBE07FA_zpslyjmoxrl.jpg

4E05E924-EE53-4FB9-A789-ACBF3F67350D_zpsrx0fuqxl.jpg

En ook de koelkast kon niet ontbreken. :innocent:

24124774-15AD-4302-85B3-B91F12CCB7B9_zpstaf4ruie.jpg

Ik had zelf de deurtjes iets anders open laten gaan, maar daar kan ik niet wakker van liggen. Alleen de wasbak en kraan moeten nog gemonteerd worden, maar dat is zo gepiept.

Maar dit zijn de leuke verrassingen, alleen ben ik bang dat ik van de zomer gratis een X5 moet gaan detailen… Maar dat doe ik dan weer met liefde :)

Dit komt wel uber perfect uit, want nu kan ik proberen om de epoxy vloer te laten plaatsen voor dat ik weer thuis ben, zodat ik de knuffelhut alleen maar hoef in te richten over een paar weken.

Heb nu wel echt in mn hoofd zitten hoe het er allemaal uit moet gaan zien… Kijken of het ook echt zo gaat worden.:grinning:
 
Ziet er goed uit @Zluytr !
Moet goed voelen na al dat werk bijna klaar te zijn en een mooi resultaat te hebben.

Heel cool van je zwager ook!
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Misschien sparen voor een schaarbrug, zijn tweede hands best wel voor redelijk weinig te krijgen. Kun je mooi op ooghoogte werken!!
Verders ben ik hartstikke jaloers op jou mooie garage.....Waar woon je? kom ik een keer langs haha (geintje)
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr