• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zluytr’s Garage

Schaarbrug staat op mn verlanglijst.

Maar mijn verlanglijst is 3 pagina's lang... en dit staat nog niet op het bovenste blaadje :)
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Toch even miepen :p Ik vind dat de rechter kast nu alles uit verband trekt. Had juist bijna alle grepen horizontaal gedaan. De drie middelsten lekker in het midden horizontaal.

De koelkast en vriezer ook horizontaal, maar dan in de onder en bovenhoek van elk deurtje.
De hoge kast juist wel verticaal, omdat dat één deur is. En deze in het midden van de verticale lengte.

Maar dan had ik juist de koelvries en hoge kast omgedraaid. Maakt het optisch mooier om links één verticale greep te plaatsen en al de rest horizontaal op rechts. Ook wel jammer dat de koelvries niet helemaal lekker aansluit bovenin!

Maar er kunnen altijd nog nieuwe deurtjes op :joy:
 
Ik had (bijna) het zelfde.

Maar dat is het nadeel als je er zelf niet bij ben.

Maar het is nog steeds een garage, dus er zijn dingen waar ik me drukker over kan maken!
 
  • Leuk
Reactions: ivo's en Jeroen
Het is weer eens tijd voor mijn wekelijkse update:

Op zich best veel gebeurd weer.. En langzaam vallen de puzzelstukjes in elkaar.

Eigenlijk best knap wat ik allemaal voor elkaar krijg van de andere kant van de wereld af.

Inmiddels is de hele garage afgeschilderd :)

En ook de kraan en wasbak in de keuken zijn gemonteerd.

52F8141C-A626-4047-BBEA-3011769062B3_zpslugcfdco.jpg

En ook niet onbelangrijk.. hij doet het ook nog eens :yum

105DC47C-CFF9-48A5-A242-E2D8185362A6_zpsugjrd04q.jpg

Ik vond het nog een beetje spannend of de grittguards emmers er onder zouden passen, aangezien dit in mijn vorige huis niet geval was en ik de emmers in de badkamer moest vullen.
Maar een pak van mn hart.. (anders had ik gewoon en nieuwe kraan gekocht hoor ;))

7D36F4BC-4C2A-478E-8058-9612FF2CE29D_zpsewgrjlto.jpg

En dan het serieuze werk. Vanmorgen is de “vloeren meneer” langs geweest voor een offerte voor een epoxyvloer. En heb ik de knoop daar gehakt dat het m gaat worden!

Alleen adviseerde de beste man mij om even te wachten met de vloer tot de nieuwe garagedeur er is. Omdat hij wel eens schade had gehad door het plaatsen daarvan.

Nou heb ik toch niet zo heel veel haast omdat het toch nog 2 goede weken aan het werk ben, dus is dat geen probleem.

Wel meteen de ‘garage deuren meneer” gebeld :) En de garagedeur word volgende week geplaatst.

Het begint er dus behoorlijk op te lijken dat wanneer ik thuis kom, ik alleen mn spulletjes neer hoef te zetten :)
 
Thanks mannen... Ben er zelf ook super enthousiast over. Kan ook echt niet wachten tot ik de Fünfer naar binnen kan rijden voor een detail.
(Heeft ie ook wel verdiend nadat hij een half jaar als werkpaard heeft gefungeerd)
 
  • Leuk
Reactions: ivo's