• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zluytr’s Garage

Het sluit op zich wel mooi af, maar super strak is het niet.. Aan de ene kant heb ik zo iets van het is maar een garage.. Maar aan de andere kant... Goedkoop was het niet, dus mag ik er best iets terug van verwachten. Even kijken wat hij volgende week zegt.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Nou eindelijk weer thuis, en lekker bezig geweest met het aankleden van de garage.

Ik was al van plan om bij de Ikea een vakken kast te kopen, maar vlak voor ik thuis kwam zag ik dat iemand in de buurt er 1 op marktplaats had gezet.
Dus hier was ik uiteraard boven op gesprongen, op gehaald en in de garage gezet. Maar ik vond de garage wel erg steriel worden met al dat wit, dus ging ik proberen 1 deurtje te spuiten om te kijken of dat een beetje mooi werd.

Eert natuurlijk gegrond:
http://s1382.photobucket.com/user/Zluytr/media/83AB97B8-5162-43D3-8661-0894776A681E_zpsimcjw5bd.jpg.html]83AB97B8-5162-43D3-8661-0894776A681E_zpsimcjw5bd.jpg[/URL]

Daarna in kleur gespoten, en om dat we er zo gek op zijn uiteraard een blanke lak.:yum
http://s1382.photobucket.com/user/Zluytr/media/609038D7-8AC2-47C3-9D3E-9E8AB1C925CE_zps9i98jtgq.jpg.html]609038D7-8AC2-47C3-9D3E-9E8AB1C925CE_zps9i98jtgq.jpg[/URL]

http://s1382.photobucket.com/user/Zluytr/media/B6BC1800-9A2F-484F-AA68-B0F367AA3ECA_zpsnby2uxcf.jpg.html]B6BC1800-9A2F-484F-AA68-B0F367AA3ECA_zpsnby2uxcf.jpg[/URL]

En het resultaat vond ik best leuk:blush:, dus meteen maar door gegaan met de rest van de deurtjes. En daarna de kast volgepropt met spullen. Ik ga binnenkort bij de Ikea nog wel 4 extra deurtjes scoren.
728A9ED2-4EA0-4A78-8C44-5919967235AF_zpsplpahge5.jpg

Ook de mengflessen en familie Rupes opgehangen.
http://s1382.photobucket.com/user/Zluytr/media/6B66465E-7D49-4E7A-9F4E-F4BC48ECBE15_zps7udycbnt.jpg.html]6B66465E-7D49-4E7A-9F4E-F4BC48ECBE15_zps7udycbnt.jpg[/URL]

Ook de doeken hebben hun plekje gevonden :)
848266C4-AE5A-4E74-BBB8-F6F8DB62A802_zpsv55e82zn.jpg


De garage begint eindelijk behoorlijk op af te lijken :cool: Dus morgen vroeg uit bed voor het jaarlijkse verplichte ontbijtje op bed:sweat:… en dan eindelijk op mn gemakje mn autootje wassen :blush:
 
Wow. gewoon wow. Vet hoor!
Wat ik me afvraag, kan het mini polijstmachinetje in het kastje rechtsboven nog wel opladen in die ruimte? (en welke machine is het, als ik het vragen mag.)
 
Wow. gewoon wow. Vet hoor!
Wat ik me afvraag, kan het mini polijstmachinetje in het kastje rechtsboven nog wel opladen in die ruimte? (en welke machine is het, als ik het vragen mag.)
Thanks :)

Voor een detail haal ik de oplader er uit en zorg dat ik 2 volle batterijen heb. Er zit ook een bedrade batterij bij mocht het nodig zijn.

Ik doe niet zo veel wagens dat ik de opladen constant op stroom moet hebben.

Het is een Rupes Ibrid!


Ziet er strak uit man, ben jaloers:eek:

Nergens voor nodig... jij mag altijd komen voor een detail!

Kan ik over meepraten ik zit nu op een tussen adres en uiteindelijk verhuis ik dus 2x in 2 maanden...

Pfff leef met je mee.... moet wel zeggen dat ik nu meer geniet ma alle ellende ;)
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Haha, dat verhuizen raak je wel aan gewend hoor. Ik ben een jaar of vier elk half jaar ongeveer tussen België en Nederland verhuisd vanwege m'n werk. Wel huurhuizen uiteraard, maar uiteindelijk duurde het maar twee hele dagen om van het ene huis volledig geïnstalleerd te zijn in het volgende huis;) Je merkt dat je helemaal geen troep meer gaat verzamelen!
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr en Blade
Dan ga je toch in de garage wonen? Keuken staat er al! Wat do you need more?
Stoeltje er bij en de hele dag naar je hobby kijken of er mee bezig zijn. :D
 
  • Leuk
Reactions: Vikash