• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zluytr’s Garage

Haha ik krijg ook vaak op mijn donder dat ik te vaak in de garage ben ;)

Van de week een detail gedaan met 1 van mn nieuwe buurtjes, maar het viel me toch op dat de led panelen niet helemaal perfect gepositioneerd waren. aan 1 kant miste ik toch nog een beetje licht.

Het was ook best lastig de positie te bepalen voor dat je er überhaupt auto's in heb gehad.

Dus heb ik van die paar pinda's die ik verdiend heb maar 2 extra panelen besteld. En zo is het toch beduidend beter.
802F3192-03A6-47B7-A35B-CE93862684ED_zpsi17xgxqg.jpg

88BC1CF7-F62A-47F9-BE46-E6373C781A20_zpsstx4oevn.jpg
 
In het blauw zal mooi zijn ;)

Maar ik ben uiterst content hier mee (in combi met de Faro)

Misschien dat ik er in de toekomst nog een scangrip bij neem op een statief, maar het volgende op het lijstje is toch echt een airforce blaster!
 
Vet hoor! zag ook al wat foto's voorbij komen op Facebook haha ;)
Qua belichting, is het ook niet handig om een aantal (led) tl balken aan de muur te hangen? (verticaal).
 
Zeker!

Het zal ook wel mooi zijn om hogedruk sproeiers in de vloer te monteren voor de onderkant..

Maar ergens moet het wel reasonably practical blijven.:p Het is geen detail bedrijf maar een uit de hand gelopen hobby.
Ik kan me goed redden met deze verlichting, in de toekomst komt er nog een verplaatsbare bij, maar daar houd het echt bij op.
 
wow! net even het topic doorlopen. had het even gemist. complimenten! mooie mancave geworden zeg. goed aangepakt.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
@Zluytr respect voor deze enorm gave ruimte! Wat zul je daar een plezier van hebben. Overigens... ook vrouwen met deze hobby dromen weg bij het zien van deze ruimte hoor!!
 
Thanks!

Helaas zijn er veel te weinig van dat soort vrouwen @Maaike ;)

Verder zijn er weinig ontwikkelingen met de garage... Ik ben er op het moment vooral van aan het genieten.
Maar volgende week word de garage leeg gehaald en word de vloer opnieuw gedaan.

De communicate over de vloer is via de aannemer gegaan, en ergens in de pijplijn is er iets mis gegaan, weer ik dacht een epory vloer te hebben, maar het een 2 componenten lak was geworden. En was ik ben het eerste moment dat ik het zag niet zo blij met de vloer.
Hij is gewoon niet ze strak als ik gehoopt had, en vooral het schoonhouden van de vloer gaat daarom iets minder.

Misschien een beetje "first world problems" maar toch ;)

Wel is het vloerenbedrijf bereid het op te lossen, en dat volgende week gedaan.

Vandaag we een paar foto's gemaakt waar je goed kan zien hoe de batcave veranderd is.
35956147465_58942be997.jpg

35956147345_dc7093373f.jpg

35567520030_f75f91e624.jpg
 

Bijlagen

  • 35956147465_5424459df3_k.jpg
    35956147465_5424459df3_k.jpg
    191,6 KB · Weergaven: 253
  • 35956147345_847f27da39_k.jpg
    35956147345_847f27da39_k.jpg
    189,6 KB · Weergaven: 263
  • 35567520030_4fc6ac5b58_k.jpg
    35567520030_4fc6ac5b58_k.jpg
    161,8 KB · Weergaven: 254
Heel erg gave ruimte geworden!

Zelf ook een ruimte van 4x7,2 tot mijn beschikking en deze wil ik ook aan gaan pakken om klaar te maken als detail ruimte.
Welke verf heb jij voor de muren gebruikt, kon dit niet terug vinden in je pagina's (of ik moet er natuurlijk overheen hebben gelezen).
 
Ik weet alleen nog dat het van Sikkens was @Svenn21

Het is een hoogglans verf die water afstotend is en afneembaar... maar welke het exact is weet ik niet meer.
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21
Hallo Zluyter en co
ikzelf wil ook een systeemplafond plaatsen, kan je even meegeven hoeveel ruimte je minimaal nodig hebt tussen je systeemplafond en het plafond van het gebouw.

Thanks
 
@Zorro Ikzelf had laatst dezelfde vraag en heb deze neergelegd bij een systeemplafondzaak. Zij wisten mij te vertellen dat de tussenruimte minimaal 8-10cm moet zijn.