• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zluytr’s Garage

Idd een geweldige ruimte, maar ik geef MeganeRS gelijk. Met natte wielen een beetje te nonchalant de garage inrijden en het wordt gelijk een schaatspiste. Toch ben ik jaloers hoor
 
Gladheid valt mee... ik ben net ook met de regen naar binnen gereden.

Je rijd ook niet vol gas naar binnen.

1 op de 3 garages hier in de buurt hebben de zelfde type vloer, en het is niet alsof daar wekelijks een auto de muur in rijd.

Ik kon ook kiezen voor een antislip variant met korrels.. maar dat is weer niet schoon te houden...

@Jeroen Sorry de Qwic hoezen waren uitverkocht.

@Mark1986 Altijd welkom.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij al eerder gedeeld dat ik het een heerlijke werkruimte vind, maar nogmaals: prachtig! Vloer is waanzinnig mooi geworden!

Ik heb niet veel eisen aan een volgend huis maar de meeste heb ik wel uit dit topic gehaald!
 
Dat is wel een wens idd... maar nog niet zo snel.

Er zit even een slotje op de knip voor de volgende 6 maanden.
 
Het grote voordeel is, dat ie niet permanent is! Je kan hem ontkoppelen van de compressor en aan de kant schuiven als je hem niet nodig hebt. Ik zou het vooral zonde vinden als je in die mooie epoxy vloer van je moet boren
 
Bij mn volgende auto mag jij m detailen in dat hok van je en ga ik op een kruk zitten en genieten van de omgeving mikki:laughing: