Ik heb velgjes gevonden Maar het zijn wel 17"ers geworden
Ik heb nog een optie op 18"ers, maar dat is nog niet zeker:-"
Wel heb ik de 17"ers eens onderhanden genomen. Natuurlijk wilde mijn oudste meehelpen, maar met de behandeling met ironX heb ik toch gewacht tot hij in bed lag
Hier de gebruikte produkten:
Tar-x (werking valt toch tegen)
Iron-X (verdunde soap versie; werkt wel, maar naar de foto's van anderen hier op het forum te oordelen moet ik de verhouding iets aanpassen)
Dasty
Afwasmiddel
Emmer met warm water
Sproeier
Diverse borstels
Begin situatie (ongeloofelijk dat mensen zoiets durven op te sturen8-()) :
Na flink wat dasty en borstelen zag het er al heel anders uit:
Ook de bandjes ontkwamen niet aan een goede schropbeurt:
Deze zullen van de zomer nogmaals onderhanden genomen moeten worden, maar voor nu was het prima_[]
Daarna was het de beurt aan de iron-x om deze plekken aan te pakken:
En na nog een aantal keren met de borstel erover heen gegaan te zijn is dit het resultaat:
Niet alle ingebrande remstof is eruit gekomen. Dit zal ik van de zomer aanpakken voordat ze eronder gaan. Maar misschien kan ik ze omruilen tegen een andere set en hoef het dan helemaal niet meero
Ik heb nog een optie op 18"ers, maar dat is nog niet zeker:-"
Wel heb ik de 17"ers eens onderhanden genomen. Natuurlijk wilde mijn oudste meehelpen, maar met de behandeling met ironX heb ik toch gewacht tot hij in bed lag
Hier de gebruikte produkten:
Tar-x (werking valt toch tegen)
Iron-X (verdunde soap versie; werkt wel, maar naar de foto's van anderen hier op het forum te oordelen moet ik de verhouding iets aanpassen)
Dasty
Afwasmiddel
Emmer met warm water
Sproeier
Diverse borstels
Begin situatie (ongeloofelijk dat mensen zoiets durven op te sturen8-()) :
Na flink wat dasty en borstelen zag het er al heel anders uit:
Ook de bandjes ontkwamen niet aan een goede schropbeurt:
Deze zullen van de zomer nogmaals onderhanden genomen moeten worden, maar voor nu was het prima_[]
Daarna was het de beurt aan de iron-x om deze plekken aan te pakken:
En na nog een aantal keren met de borstel erover heen gegaan te zijn is dit het resultaat:
Niet alle ingebrande remstof is eruit gekomen. Dit zal ik van de zomer aanpakken voordat ze eronder gaan. Maar misschien kan ik ze omruilen tegen een andere set en hoef het dan helemaal niet meero