• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte velgen, hardnekkige vlekken

Idd storm Dennis kan lekkere opflikkeren! Al 4 weken mijn wagen niet kunnen wassen wegens alleen tijd in het weekend maar dan slecht weer! Nu vrijdagmiddag pak ik uren op het werk om hopelijk te kunnen Wassen! Succes met de velgen. Hopelijk behaal je nog wat resultaat.

Tijdens storm Ciara zondag heb ik toch de wagen kunnen wassen m’n vrouw was niet thuis, gelukkig maar want ze had me gek verklaard! Ach, het regende (nog) niet, gewoon veel wind. Was pas na 20u dat het echt stormde naar mijn gevoel ik wou gewoon absoluut mijn nieuwe washmitt en droogdoek testen. Echt verschoten hoeveel water zo’n doek kan opnemen... en mezelf voor de kop geslagen dat ik niet eerder wat deftig materiaal aangekocht heb (is m’n eerste wagen die ik eens probeer met eerbied te behandelen).
 
Ik vond het persoonlijk nogal lomp om met zo'n wind de wagen te staan wassen :D Ik sta te popelen om mijn QR Trigger te testen op de HD!! Hopelijk morgen!
Mja... behoorlijk wat water over me gekregen :p hogedruk tegen de wind in = altijd prijs haha!
Maar was wel zeer content, immens verschil met een degelijke droogdoek! Dan snel opgeruimd en auto in garage gezet :D
 
Ik was ook begonnen aan een wasbeurt, maar was langer bezig met de spullen klaarzetten en opruimen dan daadwerkelijk gewassen te hebben.

Jullie spreken over nat worden door water wat in je bakkus waait... Ik wilde een overdosis Artico Magico + Dreft gaan foamen, maar bij de eerste paar seconden vloog de vadsige slagroom al over twee auto's die zo'n 5m verderop in de windrichting stonden! :mad:

Tot overmaat van ramp redde de tuinslang en HD-slang het niet tot die auto's, dus heb geprobeerd water in de wind te spuiten, in de hoop dat het die auto's zou bereiken. (Jammer joh)

Niet verklappen, hoor... Maar ik ben stiekem de spullen op gaan ruimen en naar binnen gegaan. :p
 
IMG_5636.jpg
IMG_5637.jpg


Vandaag geen regen dus eindelijk kunnen testen met Monello non ferro. Eerst grondig gereinigd met Marly Wheel Cleaner, met hogedruk alles grondig afgespoeld, dan behandeld met Monello. Een hele verbetering maar denk dat er zeker nog een behandeling zal nodig zijn!
 
Mooie verbetering toch? Teerverwijderaar ook gebruikt?

Ja best wel tevreden maar Quincy zijn zwarte velgen waren er erger aan toe, en heeft (na hard labeur) ze helemaal prachtig gekregen, dus de mijne moeten dus ook beter te krijgen zijn denk ik...

Wat raad je aan van teerverwijderaar?
 
  • Leuk
Reactions: Quincy