• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Senza Acqua versus CSF Delirium versus Uber Drying Towel

Sorry, maar deze test lijkt op zoiets: wij van WC eend adviseren WC eend.
Ben benieuwd naar de praktijktest.
Ookal ben ik zeer tevreden met mijn senza acqua!
 
Idd, staat alleen de werkwijze en de cijfertjes vermeld .... conclusie mogen we ( indien gewenst / waarde aan hechten ) zelf trekken

Of Tim heeft stiekem het ene doekje met minder water gedaan en/of 2x zolang in de droger gedaan ....
Of ik doe de test en zeg lekker stiekem niet dat ik de doeken dan gratis mag houden indien ik de test naar de positieve kant van CC laat gaan
Wel een beetje vertrouwen in de mens houden toch ;) ( of ben ik nu te naïef van geest ? )
 
casperpeek zei:
Sorry, maar deze test lijkt op zoiets: wij van WC eend adviseren WC eend.

Ik wist vooraf dat dit risico erin zat (de perceptie dat bovenstaande gedacht zou worden), maar ik vond het toch aardig om te testen (immers iemand anders deed het niet en ik heb jullie als forumleden daar enkele maanden de tijd voor gegeven). Van mij mag iemand anders de test herhalen. :cool:

casperpeek zei:
Ben benieuwd naar de praktijktest.

Erm, daar ben je dan wel benieuwd naar? ;)
 
KNOEI 8G zei:
??? Ik zie nergens een conclusie dat Carclean.com zegt dat de senza de beste is?!? :no

+1

Je zou er zelfs een andere conclusie uit kunnen trekken als je bepaalde berekeningen maakt. Maar goed, de test bestaat puur en alleen uit feiten en een conclusie ontbreekt. Onze insteek was simpelweg: We verzamelen feiten (gewichten) en doe er je voordeel mee.
 
Ik bedoelde het ook niet slecht. Ik bedoel, heb de doek zelf ook, en bevalt zeer goed.
Alleen weet ik niet of dat je met het opname vermogen van een doek ook de kwaliteit kunt meten.
 
plus dat deze doeken NIEUW zijn, en dus niet getest kan worden hoe ze over langere tijd presteren ;)
Persoonlijk merk ik wel dat mijn delirium's na een aantal "normale" wasbeurten minder opnemen...
Even een aantal uren weken in de mirco restore, dan in de wasmachine en het is weer voor een tijd als vanouds!
 
Leuke test Tim:)^

Heb zelf alleen ervaring met de senza en werkt gewoon goed ,dus kan verders hier geen mening over geven.
Wat ik wel een keer wil vermelden is dat ik het jammer vindt dat er veel gez@@kt wordt als iemand een test of review maakt.Iedereen probeerd om zijn manier een steentje bij te dragen ,de één is misschien wat beter verdiept in de producten als de andere.
Probeer het te waarderen wat iemand anders voor je uit zoekt i.p.v een hoop commentaar te leveren wat nergens op slaat.Aanvullende informatie is altijd goed natuurlijk.
Sorry voor mijn commentaar dit vindt ik persoonlijk gewoon weg jammer.
Wij zijn nog niet zolang lid op dit forum maar wilde het graag even kwijt.

Met vriendelijke groet,
Ricardo (vader van Quinten)