• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Beste Erwin,

De 10% korting op de normale DAP900 (dus zonder kit) is geldig op 19 augustus. Als de DAP900 toch uitverkocht raakt dan kun je deze alsnog bestellen en krijg je inderdaad gewoon de 10% korting op de polijstmachine. We verwachten rond 23 augustus een nieuwe voorraad binnen te krijgen dus het kan wel zo zijn dat de polijstmachine pas in de week van 28 augustus verstuurd wordt!

We kunnen de orders van deze dag niet splitsen, dus als de DAP900 uitverkocht is raad ik je aan om deze apart van de rest van je producten te bestellen zodat de rest wel eerder verstuurd kan worden.

Zal de 10% dan niet geldig zijn op de kits?
 
Zal de 10% dan niet geldig zijn op de kits?

Alle aanbiedingen en voordeligst e.d. zullen inderdaad niet extra afgeprijsd worden. Als je veel extra pads/polijstmiddel bij de DAP wilt bestellen is het dus verstandig niet de kit, maar losse artikelen te bestellen.
 
Het volgende product is tijdelijk niet leverbaar:
-Touch Up Sticks Touch Up tips Mixverpakking 30 stuks

Komen deze nog binnen voor de SDD?
 
Eerste komt goed volgende week, tweede gaat niet meer komen en wordt vervangen door nieuwe applicators binnenkort.
 
Geen idee eerlijk gezegd. Kwaliteit ging achteruit van de oude applicators. Vandaar de zoektocht naar nieuwe.
 
Zelf heb ik laatst deze handpad gebruikt om de Waxaddict wax aan te brengen.
Aangezien ik nogal grote kolenscheppen heb, vind ik het fijn om een pad te hebben die wat groter is dan normaal.

Alleen heb ik de rode uitvoering ervan. De zwarte is dezelfde uitvoering
Monello100982.jpg
 
Zelf heb ik laatst deze handpad gebruikt om de Waxaddict wax aan te brengen.
Aangezien ik nogal grote kolenscheppen heb, vind ik het fijn om een pad te hebben die wat groter is dan normaal.

Alleen heb ik de rode uitvoering ervan. De zwarte is dezelfde uitvoering
Bekijk bijlage 98808
Ik weet dat je functioneel net zo goed de zwarte kunt gebruiken, maar mochten er ooit weer rode van komen dan houd ik mij aanbevolen.
 
Wie weet, bedankt voor de tip;)
Die Puck is wel multifunctioneel, de ene kant is handig voor grote potten wax en als je 'm omdraait kan je 'm ook gebruiken voor panelpotjes wax:joy:

Ik heb er 1 liggen die ik nog nooit heb gebruikt. Mag je evt voor heel klein symbolisch bedrag over nemen als je naar de SDD gaat. Stuur maar PB als je interesse hebt.
 
Ik zie de nieuwe rupes machines al in de webshop staan, maar is er al iets bekend over de nieuwe foam & MF pads wanneer deze beschikbaar zouden zijn?
 
Komen de lege Monello sprayflessen op korte termijn weer in voorraad?
Indien niet: hebben jullie een alternatief om aan de Lancia als schuimfles te koppelen?