• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

@Tim

Is het een idee om in de webshop bij het afrekenen een vinkje te plaatsen met "wel of geen folders ontvangen"?

Persoonlijk vindt ik het een beetje zonde om de folders weg te gooien na het lezen. En daarbij best een belasting voor het milieu. Alle kleine beetjes helpen niet waar :)

Dit kreeg ik vandaag bij m'n bestelling.
20180228_143509.jpg


Lijkt me best makkeijk te realiseren zo'n vinkje aangezien we er ook voor kunnen kiezen om een digitale factuur in plaats van een papieren.
 
@Tim het zou me makkelijk lijken wanneer je bij de polijst pads extra filters zou hebben voor bijvoorbeeld diameter en geschikt voor rotary / DA. Nu kun je alleen filteren op merk. Ik merk altijd dat ik niet makkelijk kan vinden wat ik zoek.
 
De Surf City Garage Barrier Reef Paste Wax zou ik verwachten bij het overzicht Wax in vaste vorm. Ik snap dat de paste waxes een twijfelgeval zijn tussen vast of vloeibaar, maar dit is de enige paste wax in een pot die bij de waxen in vloeibare vorm wordt weergegeven. Alle andere paste waxes in een pot staan bij de vaste waxen / Alle andere waxen in de categorie "vloeibaar" zit in een fles / flacon.
In de tekst van de Paste Wax staat nota bene nog: Heb je liever een vloeibare wax? Probeer dan de SCG BR Liquid wax.

Selecteerfoutje denk ik :) Uiteraard opgelost!

Euh... de pot met Barrier Reef paste wax staat of weer of nog steeds bij de vloeibare waxen... :confused:
 
@carclean team,
Als ik via mijn iPad mini (4) op categorieën tik krijg ik een “Oeps” bericht met dat de pagina niet gevonden kan worden. Ik heb de iPad dan in portrait stand echter als ik mijn iPad draai naar landscape en dan op categorieën tik doet de site het gewoon.

Portrait

DAFB6218-B5CF-4A38-96A4-5F111C14F92A.png


Landscape

9BB0A4BD-E381-4A1D-BAE9-74D6A20F1735.png
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Voor wat het waard is, maar ik ben al eventjes ingelogd @Tim.
Precieze datum weet ik niet meer, maar denk >1 maand. Gaat nu goed dus.

Het zoeken in de webshop, is nog niet helemaal top overigens. Als ik great barrier paste intik, geen producten. Dit terwijl ik de surf city garage great barrier reef paste wax zocht.
 
Ik merk ook iets kleins en misschien is het al gemeld (of ben ik een zeikerd):

Wanneer ik de webshop open en op de zoekbalk klik, dan begint daar de cursor te knipperen. Wanneer ik dan begin te typen, en dus naar mijn toetsenbord kijk, is de cursur ineens weg en moet ik opnieuw op de zoekbalk klikken om daadwerkelijk te kunnen typen.
 
Dat van @Quantoxx herken ik wel, maar dan in het forum. Als je bijv een link wilt plaatsen met insert link, dan klopt schaling niet. Je klikt op het invulveld, maar de cursor springt 10 cm naar boven/onder. Of als je op insert button klikt, dan klik er per definitie naast.
Op webshop nog niet meegemaakt.
 
Bij mij wel hetzelfde verschijnsel als @Quantoxx , maar niet consequent...

Even wat geprobeerd. Zou het kunnen dat dit alleen zo is als een pagina nog niet volledig "opgebouwd" is? Ik heb het idee dat de cursor verdwijnt terwijl er nog onderdelen van de pagina in beeld verschijnen. Als de hele pagina eenmaal staat dan lijkt het zo dat de cursor ook blijft
 
als je dingen van je verlanglijst in je winkelwagen stopt maar dan toch niet besteld moet je alles weer gaan zoeken en toevoegen aan je verlanglijst. dat vind ik nu toch niet zo handig.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
De producten die nu op de homepagina bovenaan als "aanbiedingen" staan, zijn volgens mij allemaal voordeelpakketten, en niet de producten die je in de categorie aanbiedingen aantreft. Is dit zo de bedoeling?

Edit: Strike that. Nu weer "als vanouds" :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik zat even te kijken bij de Sonax Polymer Netshield.
Onder het kopje Alternatieve producten staat de Gyeon Cancoat (speciale Gyeon).
Volgensmij is dat een eenmalige actie geweest en is deze al een behoorlijke tijd niet meer
leverbaar. Misschien is het beter deze te vervangen door de 'gewone' cancoat?

Sonax Polymer Netshield.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ja die hoort daar niet. Zo even speuren, bedankt voor de tip.

Bug! EOL producten worden nog wel als alternatief getoond. We zetten het op de bug list!