• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Allemaal even wennen idd.
Even weer zoeken naar alle knoppen en waar alles staat.
Maar ziet er goed, duidelijk en overzichtelijk.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
@nicknameless De laatste wijziging aan het thema was een heel kleintje (kaders iets aangepast) en dat was op 23 maart 2017. De wijziging daarvoor was 22 december 2015. Die onderbroek van jou is dus wel aan een wasbeurtje toe. ;)

Tapatalk mag, maar hoeft niet. :D

De aanpassingen van het thema waren nodig, omdat het vorige thema niet meer compatible is met de laatste versie van de forumsoftware. We tweaken de boel nog een beetje, maar zo anders is het nu ook weer niet.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Even wennen maar voor iPhone lijkt de update goed uit te pakken qua schaal ofzo. Niet dat ik er veel kijk op heb...

@Tim ik maak gebruik van 2-staps authenticatie maar werd bij inlog niet gevraagd voor 2de step.
 
@Dreier-Reihe Hmm, geen idee eigenlijk. Werkte die 2-stap voor de update wel zoals verwacht? Dan duik ik daar nog even in!

De HTML is sneller en moderner dan de vorige versie. Het is ook allemaal compacter geprogrammeerd.
 
Ja ik vind het een super update nu ik er even mee stoei. Het is snappier.

Ja dat werkte ervoor wel prima (vorige maand nog), dan vroeg de loginpagina als 2de stap voor een code die ik per mail kreeg.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Het enige wat ik echt heel storend vind is de ruimte tussen alle berichten, dat maakt het heel druk in mijn ogen terwijl het oude forum juist zo rustig was qua stijl.
 
Nee niet meer, eerst hebben we de upgrade uitgevoerd op ons betaforum en daarmee konden we de verschillen zien, daarna live doorgevoerd, dus het oude forum is er niet meer. Ik zou het theoretisch wel kunnen doen (in het verleden gedaan met oudforum.carclean....).
 
  • Leuk
Reactions: Micha D.
De link achter het logo linksboven verwijst niet langer naar CarClean.com, maar naar de forum homepage. Vond het wel makkelijk om eea te lezen/ uit te zoeken op t forum, vervolgens direct door naar de site en bestellen maar :)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
In eerste instantie had ik het idee dat het nieuwe forum zo kaal is, dat er nog van alles geladen moest worden, maar het hoort gewoon zo. Enerzijds rustgevender door minder kleuren, opvallende grote logo's en dergelijke, maar hier en daar ook weer even zoeken, maar dat went wel weer.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik zit altijd via TapaTalk op het forum. Dus ik merk niets van de opwaardering Toch maar eens via de pc proberen dan.