• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Is het probleempje dat die poll-app niet zo goed kan tellen al bekend?

111,1.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Dat komt waarschijnlijk doordat je meerdere antwoorden kunt selecteren.
In dit geval zijn er negen mensen die gestemd hebben, waarvan één iemand zowel DAP900 als handmatig heeft geselecteerd.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
We hebben net een kleine security-update uitgevoerd voor het forum. Daarbij zijn wat templates gewijzigd. Het kan mogelijk zijn dat er iets anders werkte dan voorheen.
 
Klein zegt die,.. vanavond macbook eens aanslingeren, kijken hoe het daar op lijkt, Voor de iPad vind ik het wel erg netjes, al is het even wennen denk ik, maar komt vast goed.

Wel is er veel kleur bij gekomen!

Hier en daar nog wel even wat vernederlandsen :p
 
Oef gelukkig ben ik het niet alleen die hier zijn eigen een bult verschiet!
Strakke templates hier en layout. Netjes gedaan hoor. Dit wordt wel eventjes wennen terug... Zoals de button om naar een laatste post te gaan in een topic? Waarschijnlijk zie ik het over het hoofd..

Mooi gedaan!
 
Is wel even wennen maar ziet er niet slecht uit :)
2 opmerkingen: mijn avatar (bovenaan in de balk) is heul smal o_O en voorheen kwamen nieuwe notificaties al tevoorschijn als je er met de muisaanwijzers boven ging staan, nu moet je erop klikken. Bewuste keuze?