• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Ja, ik. Onder andere met de gesprekken met Quantoxx. Ook in sommige andere gesprekken mis ik delen.

Edit: het gaat bij mij om gesprekken van ongeveer 9 maanden geleden. De jongere berichten die ik heb zijn korter dan 2 zinnen, dus daar zie je niks aan.
 
Verschillende datums, van vóór en ná de update, als ik het goed zag.

Ik kom verder nooit in mijn priveberichten, maar wilde herichten teruglezen omdat ik daar info had staan over machines. Vele kan ik echter maar een aantal zinnen van teruglezen.

Niet kunnen herstellen is dan jammer. Niks aan te doen.


Greetz
 
Yep, hier ook de langere berichten van langere tijd geleden die niet meer compleet te lezen zijn.
Echter: privé-bericht, lang (lees: meer dan 2 regels) ontvangen op 15 januari, dus na de update, nog wel compleet!
 
Er zijn wel meer meldingen geweest van incomplete berichten bij de oude software. Door de vele onhebbelijkheden van die oude software is besloten te migreren naar een ander pakket. Die oude, incomplete berichten zijn met de migratie een-op-een meegenomen naar de huidige toestand. Daar is dus inderdaad helaas niets aan te doen.
Dat er ook berichten van na de migratie incompleet zijn, verbaast me. Als dit voorkomt, zal dit uitgezocht moeten worden.
 
Inderdaad ook bij mij zijn alle langere berichten afgekapt op anderhalve regel, als ik het goed zie is het nieuwste afgekapte bericht van september 2015.
 
@kevin2296 het forum past zich aan aan het apparaat waarmee het bezocht wordt. Als je op je telefoon bijvoorbeeld het forum bezoekt, dan staat de zoekfunctie onder het logo :)

Had ik kunnen weten stom ook dat ik daar niet meteen aan had gedacht :oops:
trouwens het valt mij op dat 2x dezelfde smileys erbij zitten namelijk 2x :sweat: > :oops:
 
@Tim is er een probleem met de zoekfunctie, zowel via het vergrootglas als via de knoppen krijg ik dezelfde melding als ik iets wil zoeken namelijk: "The search could not be completed. Please try again later.". Of doe ik iets verkeerd?
 
Heb het forum wel enorm moeten missen eigenlijk!

Kan ik daar een vrijetijdsvergoeding voor declareren?

Want het heeft nogal een behoorlijke inbreuk gemaakt op mijn vrijetijdsbesteding van vandaag, en deze was zeker niet goedkoop. Dus enige compensatie zou ik zeer op prijs stellen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik kan je van harte onderstaande set aanbevelen!

IMG_0613.JPG


Grafisch is het beeld geniaal.
Vierkante cd-roms, zodat je hem nooit verkeerd er in kunt plaatsen (indien je eens ronde hebt)
Een muis die nooit zal weglopen en erg gek op z'n balletje is.
Kindveilig / onverwoestbaar toetsenbord.
Een geluidsinstallatie waar sonos U tegen kan zeggen. Nog beter dan surroundstereo.

Neme daarbij een modem die Klinkt zoals deze: