• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

@Tim , dit klopt vgm nog niet helemaal, op de homepagina van Carclean staat de verkeerde naam, bug?:
16:43 door Tim in Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan! (2015)

Nu staat er telkens de naam van de Topic starter
 
Natuurlijk mag dat, alleen dat waren 'plaatjes' en die tonen eigenlijk niet meer mooi op hoge resolutieschermen (telefoons, tablets)

Dit zijn SVG smilies en die kun je eindeloos vergroten.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Dr emoticons lijken erg op die standaard op dr meeste mobiels zitten..

Is het niet mogelijk deze te synchroniseren zodat je ze met je mobiel kan plaatsen in plaats van deze op het forum te selecteren?
Of zeg ik nu iets heel stoms?
 
Met behulp van de sterk verbeterde zoekfunctie kwam ik volgende topic tegen: https://forum.Carclean.com/threads/gyeon-bathe.14433/

Heb ik nou te diep in het glaasje gekeken of zien jullie ook ieder bericht dubbel?

Edit: hier nog 1: https://forum.Carclean.com/threads/gyeon-bathe.14433/
(ja, ik zocht op Bathe+)

Leest vrij ongemakkelijk....... Fout gegaan bij overzetten naar het nieuwe forum?
 
Tevens werkt het plakken van een gekopieerde link niet, niet vanaf de standaard telefoon browser en via Google Chrome niet

Ik krijg onderstaande te zien:

this HTML class. Value is Link verwijderd

Of het via de gewone pc werkt, geen idee, nog niet geprobeerd

Nogmaals via de telefoon Google Chrome geprobeerd en dan werkt de link plakken wel. Gebruik ik de stock Internet functie van m'n telefoon, dan werkt het plakken van de link niet.

Dan zie ik onderstaande link:

this HTML class. Value is Link verwijderd

En via Google Chrome werkt de link plakken wel.

Screenshot_2016-01-13-18-58-47.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben het nieuwe forum nu wel al gewoon en vind het op alle toestellen simpel en snel werken. Zodanig zelfs dat ik andere fora, saabforum.nl en jaguarforum waar ik ook dikwijls kom, echt traag en/of ouderwets vind.
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
@Tim - Het was mij nog niet opgevallen, maar ik mis een aantal priveberichten en de priveberichten die ik nog wel heb, die zijn incompleet. Na zo'n 2 zinnen stopt het bericht gewoon en ik kan niet meer laden ofso.


Greetz